דפנה לוי יסמין לוי צילום יחצ

מופע הסיום של ג'אז על הים: הזמרת שלימדה את מרינה מקסימיליאן ונטע ברזילי

דפנה לוי, שמוכרת גם בביצועי ג'אז לשירים ישראלים רבים, תארח במופע הסיום של פסטיבל ג'אז על הים את ענקית הלאדינו, הזמרת יסמין לוי

פורסם בתאריך: 26.6.21 20:38

פסטיבל הג'אז במרינה בהרצליה, שקצר הצלחה גדולה ומשך חובבי מוסיקה רבים, יסתיים בשלישי הקרוב במופע השישי שלו. על הבמה תופיע זמרת הג'אז דפנה לוי, שנחשבת לאחת ממורות השירה ופיתוח קול המובילות, ולימדה בין היתר את מארינה מקסימיליאן ונטע ברזילי. היא מוכרת גם בביצועי ג'אז לשירים ישראליים כמו שמע ישראל, בלדה לשוטר, נמה יפו ואחרים. לוי תארח בשלישי הקרוב על הבמה את ענקית הלאדינו, הזמרת יסמין לוי, למופע משותף ראשון מסוגו, בכניסה חופשית. את צמד הזמרות ילווה הרכב הג'אז הקלאסיקטס: תמיר מילר – פסנתר, ערן זילברברג – קונטברס, לאון חביב – תופים. דפנה לוי היא הכותבת, המלחינה והמעבדת המוסיקלית של ההרכב. בין הפסטיבלים בהם הופיע ההרכב: פסטיבל הג'אז תל אביב, פסטיבל הג'אז בוויצ'יטה, קנזס, פסטיבל תרבות יהודית ברוסיה ועוד.
המופע המשותף יהווה כאמור את אירוע הסיום של פסטיבל ג'אז על הים, אשר במהלכו הופיעו על הבמה השורה הראשונה של אמני והרכבי הג'אז הישראלים והבינלאומיים. זוהי השנה השלישית שפסטיבל ג'אז על הים פותח את אירועי הקיץ במרינה הרצליה ומושך אלפי מבקרים.

"המוזיקה ידועה כבסיס מחבר ומשמח", אומרת עופרה בל, סגנית ראש עיריית הרצליה ויו"ר החברה לפיתוח בעיר, "ואחרי תקופה לא פשוטה, אנו שמחים להזמין את הציבור ליהנות ממגוון פסטיבלי הקיץ הייחודים שיתקיימו בחופי המרינה. פסטיבל הג'אז הוא סנונית ראשונה מתוך סדרת אירועים ופסטיבלים שיתקיימו לאורך הקיץ הקרוב בהם פסטיבל זמר עברי ועוד".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר