ספטמבר בשבעת הכוכבים: חוגים שבועיים לילדים ללא תשלום ושוברי מתנה להורים

במקום סדנאות חד פעמיות מציע הקניון חוגים שבועיים לילדים בתחומים שונים. המנכ"ל אורי אבל: "הרעיון הוא להעניק ערך תרבותי משלים לביקור בקניון, באופן המאתגר ומחדש גם לילדים"

פורסם בתאריך: 30.8.21 17:33

לקראת החגים, קניון שבעת הכוכבים מזמין את הילדים לחוגים שבועיים. במקום סדנאות חד פעמיות, קניון שבעת הכוכבים מציג בחודשים האחרונים חוגים שבועיים מתמשכים בכניסה חופשית המאפשרים לילדים להתמקצע בתחומי העיצוב והבניה השונים – בכל שבוע בפרויקט חדש. "הרעיון הוא להעניק ערך תרבותי משלים לביקור בקניון, באופן המאתגר ומחדש גם לילדים החוזרים להשתתף בסדנאות מידי שבוע. לאור ההצלחה וההיענות הרחבה, בחרנו להמשיך עם החוגים גם אל תוך חודש ספטמבר – בייחוד לאחר הוצאות החופש הגדולות איתן התמודדו ההורים, שמחפשים כעת זמן איכות עם הילדים בכניסה חופשית", מרחיב אורי אבל מנכ"ל הקניון.

בסדנת בובנאות ייבנו הילדים בובה על עיפרון, בובת בוב ספוג ועוד. בסדנת פלסטלינה ייצרו דבורה ודבש. בסדנת עשה זאת בעצמך הילדים מקבלים את החומרים ומעצבים כרטיס ברכה קופצני, דגל שמחת תורה, קופסת אוכל לבית ספר ועוד. בסדנת הנגרות ילמדו הילדים לעבוד עם כלי עבודה מקצועיים כמו פטיש ילדים, מברג וכלי עבודה נוספים. בין הפרויקטים של החודש: ברכת הבית, תנין, חד קרן ועוד.

בנוסף, לכבוד ראש השנה מעניק הקניון במתנה שובר על סך 75 שקלים, לחברי מועדון הקניון ולמצטרפים חדשים, על כל קניה בודדת או מצטברת (יומית) ב-500 שקלים ומעלה. השובר ניתן למימוש במגוון חנויות ורשתות הקניון. השובר יחולק בעמדת החלוקה בקומת הכניסה בימים א'-ה' 10:00-20:00, יום ו' וערב החג: 10:00-15:00. כל זאת בכפוף לתנאי המבצע המופיעים באתר הקניון.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר