דודי סופר מנהל מרכז המוזיקה - הקונסרבטוריון העירוני הרצליה צילום: דורון עובד

מנהל חדש למרכז המוזיקה בהרצליה: דודי סופר

המנהל החדש, פסנתרן ומנצח ותיק ומוכר, אמר: "מטרתי היא לאפשר חינוך מוזיקלי לכל נערה ונער בהרצליה"

פורסם בתאריך: 18.11.21 08:10

דודי סופר מונה למנהל החדש של מרכז המוזיקה – הקונסרבטוריון העירוני הרצליה, במקום יהודה גרינבוים שיצא לגמלאות. סופר הוא פסנתרן ומנצח ותיק, בעל קריירה פורחת בארץ ובעולם, עם עשייה רחבה בתחום החינוך המוזיקלי בארץ. הוא משתתף מדי שנה בסיורי קונצרטים באירופה, מנהל מוזיקלי של 4 תזמורות סימפוניות, מנצח בתזמורות המובילות בארץ, מוביל תכנית קונצרטים חינוכיים בשם "צלילים שלובים" עם התזמורת הסימפונית חיפה, ועוד.

סופר אמר: "החינוך המוזיקלי, הוכח במחקרים רבים בעולם כחוד חנית בחשיבותו בתוך מערכת החינוך הכללית, הן בהתפתחות התלמידים והן בהקניית כלים הכרחיים להתמודדות בכל תחומי החיים כיום. מטרתי היא לאפשר חינוך מוזיקלי לכל נערה ונער בהרצליה". ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, אמר: "הקונסרבטוריון נועד להנגיש את המוזיקה הקלאסית לקהל הרחב ואני סמוך ובטוח שדודי סופר, עם ניסיונו העשיר והמרץ שהביא איתו, יעשה את עבודתו בצורה מיטבית. אני מאחל לדודי הצלחה גדולה בתפקידו החדש".

איתי צור, יו"ר מרכז המוזיקה קונסרבטוריון הרצליה, אמר: "לפני כשישה חודשים נכנסתי לתפקיד כיו"ר מרכז המוזיקה העירוני. האסטרטגיה שלנו היא להנגיש חינוך מוזיקלי לכל תושב בעיר, בכל גיל ובכל רמה. אנחנו מכוונים הכי גבוה שאפשר ומתחילים במגמה של כינוס כל נושא המוזיקה בעיר תחת גורם מקצועי אחד, שיתווה מדיניות מוזיקלית אחידה ומקצועית".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר