דקטלון כפר סבא, צילום דור פיינה

2,600 מ"ר, שבעה ימים בשבוע: נפתח סניף דקטלון בכפר סבא

רשת הספורט הגדולה פתחה את סניף הדגל שלה במזרח כפר סבא. המנכ"ל יאן פביו: "למדנו על הצרכן הישראלי שהוא פתוח להתנסות במגוון סוגי ספורט ולהכיר ענפים חדשים"

פורסם בתאריך: 16.11.21 09:14

ענקית הספורט מצרפת DECATHLON מרחיבה את פעילותה בישראל עם פתיחת הסניף השמיני שלה בארץ במתחם הקניות G במזרח כפר סבא, שמהווה סניף הדגל של החברה. החנות שנפתחה בחמישי האחרון מתפרשת על פני 2,600 מ"ר, כוללת שתי קומות של ציוד וביגוד ספורט ותפעל שבעה ימים בשבוע. מיקומה הוא מחוץ לקניון במבנה החדש בצמוד לשער הכניסה המערבי של הקניון. היא עוצבה כך שתוכל לחשוף את קהל הלקוחות למגוון רחב של סוגי ספורט ותאפשר להם להתנסות בחלק מהמוצרים בעצמם. המתחם החדש שהוקם, הינו הראשון מבין שלושה מתחמים המצויים בתהליכי הקמה בימים אלה בכפר סבא באותו אזור.

במתחם יפעל גם מטה דקטלון בישראל. במקביל הודיעה החברה הצרפתית על מינויו של יאן פביו כמנכ"ל החברה בישראל. פָּאביוֹ החל את דרכו ברשת כמנהל חנות לפני כ-25 שנה ולאורך השנים מילא מגוון תפקידים ברחבי העולם. ב-6 השנים האחרונות שימש כמנכ"ל דקטלון תוניסיה. פביו אמר: "הסניף והמשרדים החדשים יהפכו להיות "הלב הפועם" של דקטלון בישראל. זוהי עוד אבן דרך משמעותית בפעילות שלנו בישראל ועוד אפיק אשר באמצעותו נוכל להנגיש את הספורט לכולם. על הצרכן הישראלי למדנו שהוא פתוח להתנסות במגוון סוגי ספורט ולהכיר ענפים חדשים ואנחנו שמחים שאנחנו יכולים למלא את הצורך של הישראלים בציוד ספורט איכותי במחירים נוחים. אנחנו מכינים עוד הרבה הפתעות להמשך הדרך וכבר עובדים על פתיחה של הסניפים הבאים שלנו בארץ".
רונן מדיוני, מנהל חטיבת נדל"ן G ישראל: "אנו מברכים על הידוק שיתוף הפעולה שלנו עם דקטלון. אנחנו מאחלים הצלחה למר יאן פאביו בתפקידו החדש בישראל".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר