אלכס שטילוב מניף את הגביע יחד עם נינה סולוביוב, לשמאלם המנחה לוסי איוב. צילום אורטל דהן

"לא שוקל הסבה" | אלכס שטילוב מהרצליה הוא המנצח הגדול של רוקדים עם כוכבים

שטילוב, שמוכר בשל הישגיו המרשימים בהתעמלות, ומתגורר בשכונת גליל ים, זכה בגמר היוקרתי של תוכנית הריאליטי יחד עם שותפתו הרקדנית נינה סולוביוב

פורסם בתאריך: 14.4.22 08:41

כוכב עולה. אלכס שטילוב מהרצליה והרקדנית נינה סולוביוב הם הזוכים הגדולים בגמר תוכנית הריאליטי 'רוקדים עם כוכבים 2022' שהתקיים השבוע בקשת 12, לפי הצבעת השופטים והקהל בבית, ועם שיא של למעלה ממיליון הצבעות. במקום השני – עדי אשכנזי וחיים פרשטיין, במקום השלישי – מעיין אדם וארטיום ליאסקובסקי.

עם הזכייה, אלכס ונינה הפכו לזוג הראשון אי פעם בתוכנית שקיבל את הציון 10 מהשופטים, ופעמיים במהלך העונה הם הגיעו לציון מכובד של 39 נקודות משולב מארבעת השופטים. בשלב הגמר פיזזו השניים לצלילי השיר feeling good, ריקוד שזיכה אותם בציון 40 מרשים. לריקוד הבא שלהם בסגנון חופשי (free style) הם נעו לצלילי השיר "אלוף העולם", וגם עליו קיבלו ציון זהה. סה"כ 80 נקודות שמיצבו אותם במקום הראשון. לאחר שקלול תוצאות הקהל בבית, הם הוכרזו כמנצחים הגדולים של העונה.

אלכס שטילוב עם אשתו אלה. היא נושאת את רום והוא נושא את גיא. צילום פרטי

לאחר הזכייה אמר אלכס שטילוב הנרגש: "עבדנו קשה, לא ויתרנו ועשינו הכל כדי להגיע לרגע הזה. אני עדיין לא מאמין וחייב להודות שבלי הקהל כל זה לא היה קורה. תודה לכל מי שהצביע, אמר מילה טובה או פשוט היה שם בשביל לתמוך. עכשיו אפשר להגיד – אנחנו, אלכס ונינה, המנצחים של רוקדים עם כוכבים 2022".

שטילוב הודה לשותפתו לזכייה: "נינה, לא יכולתי לאחל לעצמי פרטנרית יותר טובה ממך. בלעדייך כל זה לא היה קורה, והכי חשוב – זכיתי בחברה לכל החיים". לשאלה האם הוא חושב על הסבה מקצועית מהתעמלות לריקוד, הוא מרגיע: "לא, לא שוקל".

 

שטילוב, תושב שכונת גליל ים בהרצליה, בן 35, נשוי לאלה ואב לשניים, רום וגיא. הוא נחשב לאחד הספורטאים הישראלים המעוטרים ביותר. בעברו היה אלוף אירופה בהתעמלות והוא בעל שתי מדליות מאליפות העולם. הוא המתעמל הישראלי הראשון שזכה במדליה באליפות העולם, וגם מתעמל המכשירים הישראלי הראשון שהעפיל לשלב הגמר במשחקים האולימפיים ובאליפות העולם. להישגים אלה הגיע בתרגיל הקרקע בו הוא מצטיין. הוא התחרה בארבע אולימפיאדות, כאשר בשתיים מהן, לונדון 2012 וריו 2016 הגיע לגמר היוקרתי. אולימפיאדת טוקיו שנערכה בשנת 2021 הייתה האחרונה שלו, הוא התחרה במוקדמות תרגיל הקרקע, אך לא זכה להעפיל לגמר, ובכל מקרה חתם קריירה מפוארת. בדצמבר אותה שנה הודיע שטילוב על פרישה ומונה למנהל נבחרת התעמלות המכשירים לגברים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר