הזוכה לוי גורניש, עם יונתן דייויס, ראש ביה"ס הבינלאומי ע"ש רפאל רקנאטי וסגן נשיא לקשרי חוץ באוניברסיטת רייכמן. צילום: לימור זילבר, adibarill communications

שר ביטלס: לוי גורניש הוא המנצח בתחרות רייכמן איידול | צפו בו

הזוכה הנרגש סיפר: "כשהייתי בן עשר, הבית שלנו עלה באש ונשרף כולו וכל הרכוש שלנו נהרס. התחלתי לנגן בגיטרה כדרך התמודדות עם המצב ומאז מוסיקה היא התחביב הכי גדול שלי"

פורסם בתאריך: 25.5.22 15:17

כוכב נולד בשמי האוניברסיטה. לוי גורניש, בן ה-19, סטודנט שנה א' ליזמות ומנהל עסקים בביה"ס הבינלאומי ע"ש רפאל רקנאטי באוניברסיטת רייכמן בהרצליה, הוא הזוכה הטרי בתחרות השירה RU IDOL LIVE"" שקיים ביום שני ביה"ס הבינלאומי ע"ש רפאל רקנאטי בקמפוס האונ'. גורניש, במקור מפילדלפיה בארה"ב, ניגן בגיטרה חשמלית ושר את Something של להקת הביטלס. הפרס על זכייתו הוא סדנת הקלטה מוזיקלית מקצועית של שיר בביצועו באולפני ביה"ס רימון עם מפיק מוזיקלי. במקום השני זכו לארה לוינגר, סטודנטית שנה ב' בבי"ס אריסון למנהל עסקים ונועה אברמוב, סטודנטית שנה ב' בבי"ס אדלסון ליזמות ובי"ס אפי ארזי מדעי המחשב.

הזוכה הטרי מנגן על ארבעה כלי נגינה שונים: גיטרה, גיטרה בס, תופים ופסנתר, ומגיע ממשפחה מוזיקלית, זאת כשאביו הוא מוזיקאי מקצועי. גורניש הנרגש סיפר מהי המוזיקה עבורו: "כשהייתי בן עשר, הבית שלנו עלה באש ונשרף כולו וכל הרכוש שלנו נהרס. התחלתי לנגן בגיטרה כדרך התמודדות עם המצב ומאז מוזיקה היא התחביב הכי גדול שלי, אפילו חלמתי לנגן באופן מקצועי". עוד סיפר הזוכה הטרי על חיבתו ללהקת הביטלס: "יש לי ערוץ ביוטיוב בשם “BeatleBoy”, בו אני מחדש שירים של הביטלס, מנגן על כל הכלים ואחראי באופן מלא על כל השירה והקולות אותם אני שר בעצמי. הוא מסכם: "השנה הראשונה שלי הייתה חוויה נהדרת. אני נהנה מאוד מהחיים בישראל ומהלימודים. לחיות כאן זה כמו חלום".

 

במהלך התחרות, גרף גורניש מחמאות מצוות השופטים. המוזיקאי יהודה עדר, מייסד ונשיא בי"ס רימון וראש מגמת הלחנת שירים בבי"ס, החמיא לזוכה: "אתה שר ומנגן כל כך מדויק ועם הרבה סטייל. אני אוהב את זה מאוד". יונתן דיוויס, ראש ביה"ס הבינלאומי ע"ש רפאל רקנאטי וסגן נשיא לקשרי חוץ באוניברסיטת רייכמן החמיא אף הוא: "נתת הופעה מצוינת, שרת וניגנת ובחירת השיר שלך טובה. עם הביטלס אי אפשר לטעות, ואני הייתי בחיים כשהם עוד ניגנו. כבר בהדלקת הנרות של בית הספר בחנוכה ראינו איזה מוסיקאי נהדר אתה, כשהובלת עם הגיטרה סשן שירה".

תחרות השירה נערכה בשיתוף פעולה עם בי"ס רימון למוזיקה, כאשר המוזיקאי יהודה עדר שימש, כאמור, כשופט בתחרות. אליו התלוו כשופטים גם יונתן דייויס וחברי סגל נוספים: פרופ' טל עזרן, ראש התוכנית לתקשורת בביה"ס הבינ"ל ע"ש רפאל רקנאטי, וקרין כץ, מנהלת ביה"ס הבינ"ל ע"ש רפאל רקנאטי.

בתחרות השתתפו 8 מתמודדים לאחר שנבחרו במהלך אודישנים מוקדמים, חלקם סטודנטים זרים הלומדים בביה"ס הבינלאומי של האוניברסיטה. ההופעה נערכה ברחבת כיכר רדזינר בקמפוס האוניברסיטה. לכל מתמודד בתחרות השירה הוקצה זמן באולפן הקלטות מקצועי עם להקה טרם ההופעה, כאשר ההפקה המוזיקלית הייתה של בי"ס רימון למוזיקה. הזוכה בתחרות זכה בסדנת הקלטה מוזיקלית מקצועית באולפני ביה"ס רימון עם מפיק מוזיקלי. יש לציין, כי הגשת המועמדות לאודישנים הייתה פתוחה לכל הסטודנטים באוניברסיטה וכך גם האירוע כולו.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר