רן דנקר צילום אור דנון באדיבות דוברות עיריית הרצליה
רן דנקר צילום אור דנון באדיבות דוברות עיריית הרצליה

חודש הגאווה בהרצליה: הופעה של רן דנקר, הרצאה של אלון חילו, וטורניר כדורגל מיוחד

בין היתר יתקיימו גם הרצאה על הורות משותפת, מסיבת להט"ב לגיל השלישי ופיקניק משחות והופעות בפארק

פורסם בתאריך: 15.6.22 08:41

גאווה בהרצליה. הרצליה תציין את "חודש הגאווה" במגוון רחב של אירועים ופעילויות במהלך חודש יוני. במוקד, הופעה של הזמר והיוצר רן דנקר. אירועים בולטים נוספים הם הרצאה של משפחה בהורות משותפת, חגיגת גאווה תחת כיפת השמיים הכוללת הרצאה, וידאו ארט ובר ססגוני, טורניר ראווה בכדורגל, פסטיבל סרטי גאווה בסינמטק הרצליה ומסיבת להט"ב לבני הגיל השלישי.

תפתח את אירועי חודש הגאווה בהרצליה, ב-16.6, יום חמישי בשעה 20:30, הרצאה בנושא הורות משותפת. לאחר שהחליטו להקים משפחה, בחנו אוהד, רועי וגל  את כל האפשרויות ובחרו להפוך להורים בהורות משותפת. שלושתם יחד יצאו למסע והיום הם הורים לרנה וריי. במפגש יספרו כיצד מאנשים צעירים עם חלומות להיות הורים, הפכו למגשימי חלומות וכיצד ההורות המשותפת שינתה את חייהם ואת משפחתם. המפגש מיועד לכל מי שרוצה להכיר ולשמוע עוד על הורות משותפת, לנשים, לגברים, למתעניינים בהורות משותפת, למי שכבר הורים ולמי שבדרך. איפה: במרכז נגה, רח' בן גוריון 7. כמה: מחיר כרטיס 40 שקלים. ניתן להזמין כרטיסים באתר העירוני.

בשבוע שלאחר מכן, ב-20.6, ביום שני בשעה 20:30, ייערך אירוע Rainbow Pop Up במרכז תאו. תחת כיפת השמיים, ברחבת הפטיו של תאו שתיצבע בכל צבעי הקשת, תתקיים חגיגת גאווה במוסיקה, מילים ותמונות. יתקיים מפגש עם היוצר והפרפורמר אוריאל יקותיאל בהרצאה על סיפור חייו. בהמשך הערב, מוסיקה עם די'גיי. כמו כן, על קירות הרחבה תוקרן יצירת וידאו ארט שהכין במיוחד עבור האירוע האמן עומר געש. הבר של תאו יפעל לאורך כל האירוע ויציע משקאות בקשת של צבעים וטעמים. מרכז תאו, רח' וינגייט 168, הרצליה. הכניסה חופשית, הרשמה מראש באתר תאו.

למחרת, ב-21.6, יום שלישי בשעה 19:00, ייערך אירוע "כדורגל בצבעי הקשת". טורניר ראווה בהשתתפות נבחרת תל אביב, נבחרת הרצליה, נבחרת הגאווה, נבחרת האמנים למען הקהילה. בין המשתתפים: אבי נמני, גיא צרפתי וחיים סילבס. שופטים: לירן ליאני ורועי חסן. איפה: במגרשים הסינטטיים בספורטק, רח' אייבי נתן, הרצליה, הכניסה חופשית.

 

 

 

בהמשך השבוע, ביום חמישי, 23.6, בשעה 20:00, תיערך מסיבת להט"ב זהב בשרון. מסיבה משותפת של עיריית הרצליה, עיריית כפר סבא ועיריית נתניה לבני הגיל השלישי. במהלך הערב יתקיים מופע סטדנאפ של רתם בן נמיר, מופע קאברים של להקת wonder years, כיבוד וריקודים. איפה: בית אברהם בכפר סבא, דרך אלי הורוביץ 22 כפר סבא. כמה: הכניסה חופשית.

ב-26.6, יום ראשון, החל מהשעה 18:00, יתקיים האירוע המרכזי גאווה בפארק – פיקניק משפחות והופעות, שיכלול פיקניק בפארק הרצליה עם הופעה של רן דנקר ומסיבת ריקודים עם DJ דלית רצ'יסטר. בפיקניק יוצבו עמדות פודטראקס ועמדות יצירה ואיפור לילדים. פארק הרצליה, הכניסה חופשית.

במקביל, באותו היום, בשעה 20:30, יתקיים אירוע דראג בסלון – מופע ושיח פתוח על הכל. מופע שמח של שירים מוכרים ושיחה פתוחה וכנה עם מלכות הדראג: זוהרה פלטינום, ניקול דיכפין וכריסטינה פוקס. כל מה שרציתם לדעת על אומנות הדראג והיססתם לשאול. איפה: אנזו – המקום לצעירים בהרצליה, רח' סוקולוב 5, הרצליה. כמה: 10 שקלים. ניתן לרכוש כרטיס באתר אנזו.

לאורך החודש יוקרנו סרטים במסגרת פסטיבל סרטי גאווה בסינמטק הרצליה. למידע מפורט על הסרטים, ולרכישת כרטיסים, ניתן להיכנס לאתר סינמטק הרצליה.

יחתום את אירועי חודש הגאווה בהרצליה, ביום חמישי 30.6 בשעה 20:00, אירוע 'ספרות ומיסטיקה' עם הסופר אלון חילו. חילו, מחבר הרומנים ההיסטוריים "רצח בבית האדום", "אחוזת דג'אני" ומות הנזיר", יספר על הקשר בין כתיבת ספרו הראשון לבין יציאתו מהארון, ישתף אודות ראיית עולמו כגבר נשוי לאישה והמעבר לחיים משותפים עם גבר, כאשר לשניהם יש ילדים. בספרייה העירונית, רח' סוקולוב 56, הרצליה, מחיר כרטיס 30 שקלים. רכישת כרטיסים באתר העירוני.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אזרח נאיבי

    … חודש שלם ??? …
    דרך אגב … למה הם מפלים את הישובים הערבים ?… לא שמעתי על מצעד אחד שם … (תחשבו על זה)

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר