רונית רפאל צילום רוני בר מאושר לשימוש

דרך חדשה: הסניף הראשון של סטודיו C בבעלות רונית רפאל ייפתח בקרוב בהרצליה

אשת העסקים והטיפוח, שרכשה את רשת מכוני הכושר, פותחת את המכון הראשון בהרצליה במתכונת החדשה המשלבת את שיעורי סטודיו C לחיטוב וחיזוק יחד עם טיפולי יופי, תזונה ו - wellness

פורסם בתאריך: 7.6.22 19:00

הסניף הראשון של סטודיו C במתכונתו החדשה תחת בעלותה של רונית רפאל ייפתח בהרצליה. כזכור רשת מכוני הכושר נסגרה ונקנתה על ידי רפאל ועתה מחדשת את פעילותה במתכונת חדשה המשלבת את שיעורי סטודיו C המפורסמים לחיטוב וחיזוק יחד עם טיפולי יופי, תזונה ו – wellness, והכל תחת קורת גג אחת בקונספט החדש של רשת סטודיו C. הסניף ייפתח בחודש הקרוב במרכז צמרות בהרצליה, מקום בו פעל בעבר אחד הסניפים הוותיקים של רשת סטודיו C. רפאל והצוות החליטו על הגבלה של לא יותר מ-1,200 מנויות לסניף כדי לשמור על רמת שירות גבוהה ויחס אישי לכל לקוחה.

מדובר בסניף דגל בו יפעלו מספר אולמות שלכל אחד מהם תוכן משלו, בהם שני אולמות אימונים לשיטת סטודיו סי ולראשונה אולם לאימוני TRX. לראשונה יהיה מתחם ביוטי, ספא ו- wellness שיציע ללקוחות ממיטב טיפולי ומוצרי מותג הטיפוח הבינלאומי רונית רפאל L RAPHAEL GENEVE לפנים ולגוף.

 

רונית רפאל אמרה: "סטודיו C החדש יעניק ללקוחות חוויה חדשה ועדכנית. סניפי הרשת החדשים יפעלו בסינרגיה מושלמת לפעילות 13 מרכזי "רונית רפאל- מדע היופי" שפועלים בישראל כבר 30 שנים והפכו לסיפור הצלחה ישראלי ובינלאומי. נפעל להגדיל את מעגל המתאמנות להן נציע את השיטה המוכחת של סטודיו C במתכונת חדשה ומודרנית שתשלב בין האימונים המוכרים לשיטות חדשות. זאת לצד פעילות משלימה שתביא בשורות בתחום אורח החיים הבריא, תזונה נכונה, שמירה על משקל, טיפולי יופי ועוד".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר