טברנה יוונית במרינה, קרדיט צילום Eastsidestudio
טברנה יוונית במרינה, קרדיט צילום Eastsidestudio

יאסו: יומיים של טברנה יוונית עם הופעות ודוכני אוכל השבוע במרינה

מיטב להיטי הזמר היווני, דוכני אוכל יווני, קוקטיילים על טהרת האוזו ועוד: במרינה בהרצליה יתקיים ברביעי וחמישי פסטיבל יווני

פורסם בתאריך: 3.7.22 13:57

טברנה במרינה: יומיים של חגיגה יוונית של קולינריה, מוזיקה, ריקודים ותרבות, יתקיימו השבוע בימים רביעי וחמישי, 6-7.7, החל משעה 18:00, במרינה בהרצליה. באירוע ריקודים לצלילי הופעות חיות עם 'היווניה' ו'דיוניסיס ולהקתו', עם מיטב להיטי הזמר היווני, דוכני אוכל יווני, קוקטיילים על טהרת האוזו ועוד. האירוע יתקיים עד השעה 23:00. ברחבת המרינה יהיהו דוכני אוכל יווני שיכללו גם סופלקי קבב יווני, דגים מטוגנים, גירוס יווני אותנטי ועוד מאכלים מהמטבח הים תיכוני היווני. בנוסף יהיה כאמור בר משקאות אלכוהוליים על טהרת האוזו.

עפרה בל יו"ר החברה העירונית לפיתוח התיירות בהרצליה וסגנית ראש העירייה אמרה: "התרבות, האוכל וסגנון החיים היווניים כל כך דומה לאלו של ישראל שזה לא מפתיע שזהו אחד הפסטיבלים המבוקשים, התוססים והמהנים של הקיץ במרינה הרצליה. החגיגה היוונית שמגיעה בתחילת חודש יולי, מיד אחרי ההצלחה של פסטיבל הבירה, מופעי הג'אז בשקיעה ופסטיבל היין הלבן, מספקת יומיים של אווירה, מוזיקה, אוכל והרבה שתייה במיטב המסורת של הטברנות היווניות שהישראלים כל כך אוהבים לחגוג בהן".

הכניסה חופשית.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר