עידן עמדי, צילום מרווה שרון, באדיבות דוברות עיריית הרצליה
עידן עמדי, צילום מרווה שרון, באדיבות דוברות עיריית הרצליה

אברהם טל, עידן עמדי, הדג נחש: זה מה שמחכה להרצליינים בקיץ הזה

אירועי הקיץ בהרצליה מתפרסים על פני יולי ואוגוסט. כבר במוצאי שבת תתקיים הופעה של אברהם טל במסגרת בימות פיס. בהמשך יתקיימו הופעות, פסטיבל אוכל ועוד

פורסם בתאריך: 7.7.22 08:29

שורה של אירועים יתקיימו בהרצליה במהלך הקיץ, בהם הופעות, הרצאות, פעילויות ספורט, ועוד. בין ההופעות הבולטות אברהם טל, עידן עמדי, הדג נחש, מופעים לקטנטנים, מחווה ללהקת הרוק האגדית "קווין" ועוד. חלק מההופעות העירוניות יהיו בתשלום.

האירועים המרכזיים:

היום, יום חמישי, 7.7, בשעה 20:30 ב-אנזו המרכז לצעירים ברחוב סוקולוב 5, תיערך הופעה של קורל ביסמוט במסגרת אירועים ב'אנזו'. קורל ביסמוט מגיעה למופע עם האלבום החדש והשירים המוכרים, עם החמניות והגיטרה. מחיר כרטיס: 30 שקלים. לפרטים נוספים ולרכישת כרטיסים, ניתן להיכנס לאתר העירוני.

ביום שבת, 9.7, בשעה 21:00, בפארק הרצליה, ייערך מופע פתיחת הקיץ עם הופעה של אברהם טל, במסגרת בימות פיס, ה]רויקט של מפעל הפיס. הכניסה חופשית, יש להירשם מראש באתר העירוני.

שבוע לאחר מכן, ביום שלישי, 12.7, משעה 20:30, במרכז דידה ברח' יוסף נבו 18, ייערך מופע של אגם בוחבוט מארחת את שחר סאול. הכניסה חופשית, יש להירשם מראש באתר העירוני.

בימי רביעי החל מ-13.7 ועד 10.8 בשעות 18:00 ו-21:00 יוקרנו סרטים בשער העיר על מסך ענק. בין הסרטים: הבאג של רון, לוקה, עולה לראש, לשיר 2 וקליפורד – הכלב האדום הגדול. הכניסה חופשית.

ביום שבת, 23.7, בשעה 19:00, בפארק הרצליה ובמסגרת 'צלילילה', יתקיים קונצרט מחווה ללהקת "קווין" עם מיטב השירים של להקת הרוק האגדית. הכניסה חופשית.

ביום שלישי, 26.7, בשעה 20:30, במרכז דידה ברח' יוסף נבו 18 ייערך מופע סטנדאפ של יונתן ברק. הרשמה מראש באתר העירוני.

בימים רביעי וחמישי, 27-28.7 והחל מהשעה 18:00 במרינה בהרצליה ייערך פסטיבל האוכל Good Food על רקע הגלים והיאכטות, עם מוזיקה חיה. פסטיבל קולינרי ייחודי שיתקיים לראשונה במרינה. במסגרת הפסטיבל  תופיע ב-27.7  להקת קרניבנד במופע מחווה ללהקת "אבבא" ולמחרת תופיע להקת הקאברים "D-BEND'. הכניסה חופשית.

ביום שבת, 30.7, בשעה 19:00 בפארק הרצליה, גיל שוחט ואנסמבל פוליפוניה, מארחים את ואלרי חמאתי ודניאלה לוגסי. המאסטרו גיל שוחט מחבר בין שני הקולות הללו לראשונה, למופע בלתי נשכח, עם שירים ישראליים, קלאסיקה ערבית ומיוזיקל אמריקאי. בנוסף, שוחט יבצע את יצירת המופת מלאת ההוד וההדר – קונצ׳רטו הקיסר לפסנתר ותזמורת מאת בטהובן.

 

אירועי הקיץ יימשכו גם במהלך חודש אוגוסט. ביום שלישי, 9.8, בשעה 20:30, במרכז דידה ברח' יוסף נבו 18, ייערך מופע סטנדאפ של אופק וניר. הכניסה חופשית. יש להירשם מראש באתר העירוני.

יומיים לאחר מכן, ביום חמישי, 11.8, בשעה 20:30, ב-אנזו המרכז לצעירים ברח' סוקולוב 5 תיערך סדנת קוקטיילים – ט"ו באב. מחיר כרטיס: 30 שקלים, לפרטים נוספים לרכישת כרטיסים יש להיכנס לאתר העירוני.

ביום ראשון, 14.8, בשעה 17:30 ברחבת שער העיר, תיערך הופעה של יובל המבולבל במסגרת "צוציקיץ"- הופעות גדולות לקטנטנים. מחיר כרטיס 19 שקלים, לפרטים נוספים ותשלום יש להיכנס לאתר העירוני.

ביום שני, 15.8, בשעה 17:30, במסגרת "צוציקיץ", תתקיים הופעה של מני ממטרה. לרכישת כרטיסים ניתן להיכנס לאתר העירוני:

בהמשך השבוע, ביום שבת, 20.8, בשעה 19:00 בפארק הרצליה במסגרת "צלילילה" ייערך הקונצרט גיל שוחט ואנסמבל פוליפוניה, מארחים את שלומית אהרון ויותם כהן. הכניסה חופשית.

לאורך חודשי יולי אוגוסט יתקיימו בימי ראשון החל מהשעה 18:30, במסגרת "צלילי שפר", מופעי קיץ בגן בן שפר. בין האומנים שיופיעו: יהודה אליאס בשירי ארץ ישראל, חנן יובל, צמד רעים ועוד. הכניסה חופשית.

לקראת סוף חודש אוגוסט, ביום ראשון, 28.8, בשעה 20:00, תתקיים ברחבת שער העיר הופעה של עידן עמדי. מחיר כרטיס 19 שקלים.

תחתום את אירועי הקיץ בהרצליה, ביום שני, 29.8, בשעה 20:00, בשער העיר, הופעה של להקת הדג נחש.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר