שי-לי קרמר צילום איגוד DWC
שי-לי קרמר צילום איגוד DWC

"לשיר את התקווה על הבמה זה רגע השיא בחיי" | שי-לי קרמר היא הרקדנית הטובה בעולם

שי-לי בת ה-20 זכתבה באליפות העולם בריקוד במקום ה-1 ובתואר הרקדנית הטובה בעולם בקטגוריית מודרני סולו בדרגת סניור. "הרמה בגמר הייתה פסיכית, הלב מתפוץ מגאווה", אומר אביה

פורסם בתאריך: 10.7.22 16:56

הרקדנית הטובה בעולם. אלופת העולם במחול היא שי-לי קרמר, בת 20 מכפר סבא, חיילת מצטיינת. שי-לי, רקדנית בית הספר למחול 'סטודיו לייף' בהוד השרון, השתתפה במהלך סוף השבוע בתחרות Dance World Cup (DWC) אליפות העולם בריקוד, וזכתה במקום ה-1 ובתואר הרקדנית הטובה בעולם בקטגוריית מודרני סולו בדרגת סניור.

מיד לאחר זכייתה, אמרה שי-לי: "לעמוד על הבמה בספרד, מול רקדנים מעשרות מדינות, עטופה בדגל ישראל, כחיילת במעמד ספורטאית מצטיינת, לשיר את התקווה ולזכות במקום הראשון זה ללא ספק רגע השיא בחיי. אני רוצה להודות לבית הספר למחול סטודיו לייף שם גדלתי ולכל מי שתמך בי, איפשר לי להתאמן, לייצג את המדינה ולזכות בתחרות".

שי-לי קרמר, צילום איגוד DWC

שי-לי קרמר, צילום איגוד DWC

אייל, אביה של שי-לי, התקשה להסתיר את התרגשותו. הוא מספר כי בתו מתאמנת עוד מהיותה בת 4. "כשלמדה בתיכון מוסינזון בהוד השרון סיימה 10 יחידות לימוד בגרות במחול", מספר אייל, "כשהיא מסיימת את היום שלה במסגרת שרותה הצבאי היא ממשיכה להתאמן עד עשר בלילה, ויש ימים שהיא אף מתאמנת מעל 12 שעות ביממה. לראות את הבת שלך מכוונת בשנים האחרונות לטופ העולמי, עובדת כל כך קשה וכל כך הרבה שעות כל יום בסטודיו, ואז ברגע אחד של 2.5 דקות על הבמה באליפות העולם הכל פשוט מתחבר והיא מוציאה מעצמה נאמבר מושלם שמזכה אותה בתואר הרקדנית הטובה בעולם, הלב פשוט מתפוצץ מגאווה ואושר. הרמה הייתה פסיכית בגמר. ניסינו שלא לחשוב על הזכייה, אלא רק על הביצוע המדויק, ועדיין, כמה דקות לפני ששי-לי עלתה להתחרות, כתבתי לה שאני גאה בה והיא תמיד אלופת העולם שלי. עכשיו היא לא רק שלי, אלא של כולם".

בעקבות הניקוד הגבוה וההופעה המרשימה של של שי-לי, היא הוזמנה על ידי השופטים לגאלת הנעילה של התחרות, שנערכה במוצאי שבת.

 

מוקדמות התחרות בוצעו ב-62 מדינות ובהשתתפות עשרות אלפי רקדנים, כאשר לתחרות הגמר בספרד עלו 55 רקדנים מכל העולם, ביניהם שי-לי. המוקדמות שמתקיימות בכל מדינה מקנות למקומות ראשון, שני ושלישי את הזכות לעלות לגמר גביע העולם. שי-לי קרמר דורגה בארץ במקום הראשון עם הניקוד הגבוה ביותר בתחרות שניתן בארץ לסולנים בעונה 2022-2021.

יש לציין, שהקטגוריות במחול מחולקות בצורה כזו שדרגת סניור (גילי 18+) נחשבת לבוגרת ביותר והיא מאפשרת השתתפות עד גיל 26. גמר גביע העולם הוא לכל סגנונות הריקוד, החל מפולקלור דרך בלט קלאסי, סטפס, ג'אז , מודרני, לירי, היפ הופ כל כל סגנונותיו, מחזות זמר ואקרודאנס.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר