שוק כריסמס צילום Depositphotos- stefan.bernsmann
שוק כריסמס צילום Depositphotos- stefan.bernsmann

"טשטוש הזהות היהודית לילדים". צדיקוב יוצא נגד יריד כריסמס בארנה

יריד כריסמס יתקיים החודש בארנה בהרצליה, והמשנה לראש עיריית הרצליה יוצא נגד קיומו וקורא לציבור לא להגיע. דוברת איגוד אמנים שיקיים את היריד משיבה לביקורת: "נותנים כבוד ומקום לשלושת הדתות ולכן היריד נקרא חנוכריסמס"

פורסם בתאריך: 11.12.22 08:20

יריד כריסמס בחנוכה: בסגנון שווקי הכריסמס באירופה, ייפתח השנה על ידי איגוד האמנים Fun Art CommUnity בקניון ארנה בהרצליה פיתוח, וכבר כצפוי מעורר ביקורת מצד חבר המועצה והמשנה לראש עיריית הרצליה, אלעד צדיקוב שלא אוהב את השילוב הזה.

היריד מיועד לקהל הרחב ויערך יומיים, בתאריכים 15 ו-16 בדצמבר. המארגנים מספרים על יריד שיהווה אלטרנטיבה לשווקי הכריסמס בחו"ל והיה מקושט, מואר וחגיגי. במסגרת היריד יציגו עשרות יוצרים ואמנים ישראלים את פרי מלאכתם, בין היתר ציורים, פסלים, אומנות מזכוכית, עץ או קרמיקה, בגדי מעצבים, תכשיטים, חפצי נוי, אקססורייז לבית, שוקולד עבודת יד, מארזים מתוקים, מתנות מיוחדות ועוד. היריד יקושט באווירת כריסמס עם עצי אשוח מקושטים ומוארים, שלל מיצגי אור, דמויות של סנטה קלאוס, כשבמהלכו ייהנו המבקרים גם מתצוגת אופנה עם בגדים זוהרים ומוארים, מופעים מוסיקליים, עמדות צילום, פינות איפור, כיתות אמן וסדנאות קטנות. כמו כן היריד יציע פינות רוגע של ארומתרפיה, רפלקסולוגיה, נומרולוגיה, עיסוי וטיפול באומנות, עבודת יד ועוד.

 

 

מי שיצא השבוע נגד קיום היריד הוא כאמור חבר מועצת העיר הרצליה והמשנה לראש העירייה, אלעד צדיקוב, שחזר לאחרונה לשורות הקואליציה לאחר מספר חודשים באופוזיציה. צדיקוב אמר לצומת השרון בעניין קיום היריד: "קניון ארנה הינו יישות עסקית פרטית, אך בלתי ניתן להימנע מהביקורת המתבקשת על שותפותו בהעמקת טשטוש חגי ישראל והזהות היהודית לילדי הרצליה. כל מהות חג חנוכה היא ניצחון היהודים המכבים על רוח יוון, על רוח ההתייוונות ועל ההתבוללות. הנהלת ארנה מציגה בבורותה את היפך משמעות חנוכה, העיקר לגרוף הון כספי על גב חינוך ערכי של ילדי הרצליה. כולי תקווה שהציבור ידיר רגליו מהקניון ויעביר בכך מסר חד, שערכי חינוך ילדינו הם הרבה מעל ניצול ציני לתועלת כלכלית של מאן דהוא".

אלעד צדיקוב, צילום פרטי

דניאלה רייבנבך, דוברת איגוד האמנים Fun Art CommUnity, מסרה בתגובה: "האיגוד נותן כבוד ומקום לשלושת הדתות במהלך כל שנות פעילותו, ולכן גם במקרה זה היריד נקרא חנוכריסמס ואנו שמחים כמו עיריות רבות בארץ דוגמת חיפה ונצרת לחגוג את חנוכה והכריסמס יחד".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. זור

    ושוב, צדיקוב, באומנות לוקח אירוע איזוטרי שאף אחד לא הכיר, והופך אותו לאירוע מרכזי.
    אם כבר יגיעו יותר אנשים אחרי הפרסומת החינמית.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר