לינור דבי. צילום פרטי

"על הים, עם נוף מהפנט ושקיעות שרואים רק מכאן. זאת אווירה שאין בשום מקום אחר"

לינור דבי, ברמנית ביאמה על החוף בהרצליה, מזמינה אתכם למסיבות צהריים בשבת ולערב ים תיכוני בשלישי. ויש לה גם מתכון לקוקטייל ירוק

פורסם בתאריך: 27.6.19 18:09

קצת על עצמך: "אני לינור דבי, רווקה בת 26, ברמנית בבר יאמה שבחוף השרון בהרצליה כבר שנתיים. חוץ מזה אני סטודנטית למינהל עסקים עם התמחות בחשבונאות במרכז הבינתחומי".

איך החיים כשעובדים בלילה? "מדהימים. אני עובדת בחיי הלילה שנים רבות, בכל מיני סגנונות של ברים ומועדונים. ביאמה מצאתי בית, משפחה, אווירה טובה. אני חושבת שמה שהכי מיוחד אצלנו ביאמה זה הצוות, הכוח האנושי. זה מתחיל מזה שאנחנו חברים טובים בינינו, המנהלים טיפחו צוות מגובש לתפארת. ברגע שזה קורה, גם הקהל חש בזה ומרגיש באופן אוטומטי חלק".

קצת על המקום: "היאמה ממוקם על הים בחוף הרצליה, עם נוף מהפנט ושקיעות שרואים רק מכאן. זאת אווירה שאין בשום מקום אחר בגלל המיקום, הצוות וכמובן בזכות הלקוחות שלנו. השילוב של כולם, יחד עם דיג׳ייז מהשורה הראשונה, תפריט אוכל מפנק ומבחר קוקטיילים, מביאים את המקום לרמה גבוהה, תחושה של בית והלקוחות חוזרים ונהנים".

מה המשקה שלך: "וודקה רדבול".

מה שותים הכי הרבה בבר: "האמת שהלקוחות שלנו מאוד מגוונים בטעם השתייה ואנחנו משתדלים כל הזמן להתאים את עצמנו לצרכי הלקוח. במסיבות צהריים שלנו הלקוחות נוטים יותר לשתייה חריפה חזקה, ובערבים לשתייה קלילה יותר".

היום הכי מיוחד בשנה: "העונה אנחנו מגדלים ומטפחים ערב חדש בימי שלישי שנקרא middle east. ערב שעטוף במוזיקה מזרחית ים-תיכונית, תפריט אוכל משתנה ובעיקר הרבה מאוד חברים טובים שמגיעים ליהנות ולנקות את הראש גם באמצע השבוע".

הערב הכי חזק: "סוף שבוע שלנו שמתחיל בערב חמישי שהקהל שלנו מאוד אוהב, וממשיך בשישי שבת שבהם אנחנו פתוחים גם בצהריים. מסיבות הצהריים אצלנו הן הסימן היכר הכי חזק של היאמה. החוויה של הלקוח מתחילה מהרגע שהוא נכנס למקום עם העיצוב, הישיבה על הים שישר מכניסה אותך לאווירה, המוזיקה שמאפיינת אותנו, התפריט והשירות".

הכי כיף: "בתור ברמנית הכי כיף לי זה השיח עם הלקוחות, להכיר אנשים חדשים כל הזמן. מספר האנשים שהכרתי בשנים בהן אני עובדת כברמנית הוא עצום, מגוון ומיוחד. ספציפית ביאמה קיים גם היתרון שמדובר בצוות איכותי ומנהלים שהם גם חברים, מה שהופך את העבודה עצמה לכיפית יותר. כמו בכל עבודה כזו או אחרת שמספקת שירות בסופו של דבר, תחושת הסיפוק שאנו חשים כשהלקוח מרוצה גורמת לכיף גדול ולמוטיבציה להמשך".

הכי קשה: "בתור ברמנית, לרוב אם אתה גם סטודנט, העבודה בלילות לפעמים מקשה בתקופות עמוסות בשנה כמו תקופות מבחנים".
טיפ לצעירים ששותים: "לא לערבב סוגים שותים של משקאות, להרגיש איפה עובר הגבול וכמובן שלא לעלות על ההגה! לא בושה לבקש טיפ מהברמן או המלצה להכוונה נכונה".

טיפ למנהל בר מתחיל: "הכי חשוב זה להכיר את המקום שאתה עובד בו, המטרה, האווירה, האופי והתחושה. רק אחר כך יהיה אפשר להנחיל את היסודות האלו לצוות שתחתך וביחד להוות מיקשה אחת שמייצגת את המקום בצורה האולטימטיבית".

משקה השבוע

ג'ן בזיל

המרכיבים:
50 מ"ל קורייר
20 מ"ל מידורי
25 מ"ל גו'מקס אננס
15 מ"ל מונין מלפפון
15 מ"ל מונין מוחיטו
3 טיפות סלרי ביטר
חופן קטן של עלי בזיליקום
20 מ"ל מיץ לימון

אופן ההכנה:
לערבב הכל בשייקר ולמזוג בכוס מלאה קרח. לקשט בעלי הבזיליקום וחתיכות מלפפון דקות ולהגיש

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר