לאגר אנד אייל. צילום אנטולי מיכאלו

רשת הברים הלונדונית פותחת את הקיץ בהרצליה. המחירים כמו בחו"ל, וזה דבר טוב

סניף חדש של לאגר אנד אייל נפתח במרינה הרצליה. הבעלים מזמין אתכם לשליש בירה ב-15 שקלים, וחצי ב-18

פורסם בתאריך: 1.7.19 11:47

רשת הברים הלונדונית "לאגר אנד אייל" פותחת את הקיץ עם השקת סניף חדש במרינה הרצליה, הסניף השני של הרשת בישראל, אחרי הסניף הראשון שהוקם במרכז שרונה בתל אביב. "כפי שהבטחנו עם השקת הסניף הראשון, הרשת ממשיכה להתרחב ולגדול וכבר על הפרק סניפים חדשים נוספים", אומר הבעלים והמייסד של הרשת רן דור חי, "המטרה שלנו היא להציע אלטרנטיבה למחירי הבירה הגבוהים תוך שמירה על חווית לקוח ייחודית באווירת חו"ל ולהגיע לכמה שיותר נקודות בארץ".

הסניף נפתח בחודש מרץ לתקופת הרצה ולאחרונה החל לפעול באופן מלא. הסניף ממוקם במתחם ענק הכולל שולחנות וספסלי עץ כמו בברים באירופה, ויש בו תפריט אוכל שכולל בין השאר סנדוויצ'ים עם בשר, נקניקיות וטוסטים, ומגוון של בירות במחירים נוחים. לדוגמה: גינס או ויינשטפן מהחבית ב-16 שקלים לשליש ו-22 שקלים לחצי, לונדון פרייד ב-15 שקלים לשליש ו-20 שקלים לחצי, סטלה ב-15 שקלים לשליש ו-18 שקלים לחצי. את המשקאות מזמינים הלקוחות ישירות מהברמן בעמדת הבר, ללא תיווך של מלצרים.

הבר פתוח בימים א'-ה' מהשעה 16:00 ועד אחרון הלקוחות, ובימים שישי ושבת החל מ-12:00 ועד אחרון הלקוחות. הכתובת: שונית 2, מרינה הרצליה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר