האחים יובל (משמאל) ודודו צאיג מהאינגה בר צילום משה אלבז
האחים יובל (משמאל) ודודו צאיג מהאינגה בר צילום משה אלבז

על הבר | האחים צאיג מתכוננים לחגיגות 20 שנה לאינגה

דודו עם הלקוחות והעובדים, יובל עם הספקים והאמנים: האחים צאיג מהאינגה בר בהרצליה פיתוח מתכוננים לחגיגות ה-20 של המקום שיתקיימו לקראת ספטמבר, ועל הדרך מספקים מתכון לסיילור ג'רי

פורסם בתאריך: 18.7.19 19:02

קצת על עצמך: "אני יובל צאיג, מנהל יחד עם אחי דודו צאיג את האינגה בר שברחוב גלגלי הפלדה 16 בהרצליה פיתוח, שדודו הוא הבעלים שלו. אני אחראי על הניהול, מה שאומר הזמנות, תיאומים, שיווק וכדומה. דודו, שחי ונושם את חיי הלילה, התחיל לעבוד בתחום לפני המון שנים, בארקפה, והיה מהברמנים הראשונים של הרשת. הוא המשיך לעבודה בעוד מסעדה ואז, כשהאינגה נפתח, הוא התחיל שם בתור דורמן והתקדם למנהל משמרת. הוא עזב את האינגה למשך כמה שנים וחזר לקנות את המקום בשנת 2008. כיום זה עסק משפחתי".

איך החיים כשעובדים בלילה: "לנהל בר ולעבוד בתחום הזה זה לא קל. נכון שדודו הוא הבעלים ואני עוזר לו בניהול הבר, אבל זו עבודה קשה שמתפרשת על פני כל היום. התחלנו באחרונה גם לעשות אירועים וזה דורש ממני יותר השקעה. חוץ מזה, אני קם כל בוקר בחמש כדי לרוץ".

קצת על הבר: "האינגה פתוח משנת 1999 ואנחנו חוגגים ממש בקרוב 20 שנה למקום, כנראה לקראת ספטמבר. המקום שלנו הוא בעצם בר מסעדה, מה שנקרא לצאת מהבית ולהרגיש בבית. המקום כולל בר גדול ושולחנות עם ספות ומקומות ישיבה מסביב. האינגה פתוח כבר בשבע בערב עם הפי האוור, ממש כמו בחו"ל, ואנשי ההייטק בסביבה באים לדרינק אחרי העבודה. הקהל של המקום מגוון, גילאי 30 ומעלה שמגיעים גם כשיש הקרנה של אירועי ספורט על המסכים במקום. חוץ מתפריט אלכוהול מטורף אנחנו מחזיקים גם תפריט אוכל שכולל מנות קטנות ובריאות וגם עיקריות של בשרים ועוד".

רקע בתחום: "לי אישית אין רקע בחיי הלילה ואני מגיע מתחום השירות לקוחות, לאחר שעבדתי שלוש שנים בחברת סלולר ואחר כך בחברת הייטק. בגדול בשנים האחרונות אני עוזר לאח שלי עם כל מערך השיווק, הנהלים, ועושה בעצם הכל, כל מה שהעסק צריך מבחינה ניהולית".

מה המשקה שלך: "אני שותה על הבר בעיקר יין אדום. אם אני רוצה להשתכר אני שותה וודקה עם תוספת כזו או אחרת".

מה שותים הכי הרבה בבר: "הלקוחות שותים הכל. אני יודע כי אני אחראי על ההזמנות. יש לנו בר מאוד מאוד מגוון, וחוץ מבירות ויין מהארץ והעולם, יש לנו גם הרבה סוגים של וויסקי, וודקה, טקילה. כמו שהקהל מגוון, ככה גם האלכוהול".

היום הכי מיוחד בשנה: "יום ההולדת של המקום, אותו אנחנו חוגגים בדרך כלל בסוף הקיץ, לקראת ספטמבר. אנחנו מתכננים, כמו כל שנה, לחגוג בהפקה מטורפת עם דיג'יי, הופעות, אלכוהול כמים, פירוטכניקה, רקדניות והפתעות".

הכי קשה: "ניהול בר זה עסק מאוד תובעני וכל הזמן צריך לחדש. יש אמנם את הלקוחות הקבועים, אבל יש בתחום הרבה תחרות והמקום חייב למשוך כל הזמן קהל חדש".

הכי כיף: "לפגוש אנשים חדשים. כל אחד בתחום שלו – דודו עם הלקוחות והעובדים, אני עם הספקים ואמנים. לדעת שאנשים נהנים, שאתה מצליח כל פעם מחדש לחדש".

הערב הכי חזק: "ימי חמישי, כי למחרת חופש והרבה אנשים יוצאים לבלות. חוץ מזה, יש לנו ערבים של הופעות חיות עם אמנים מוכרים ואלה גם ערבים חזקים. בימי שני אנחנו מביאים דיג'יי לפי קונספט, כמו למשל ערב שנות השמונים, דיסקו פאן או מוזיקה אלקטרונית ואלו ערבים שהם ממש מסיבה בחוץ ואז אנחנו גם פותחים את החצר".

טיפ לצעירים ששותים: "לא משתלם לשתות ולנהוג. זה לא שווה את זה. גם אם אתם מרגישים שאתם בסדר אחרי ששתיתם, עדיף לחזור במונית או עם חבר, או שמראש מחליטים על נהג תורן".

טיפ לבעל בר מתחיל: "לדעת שאם נכנסים לזה, אז להיכנס בכל הכוח. זו עבודה סביב השעון ואם אתה טוב בניהול אתה תצליח. צריך ראיית מקרו שגם לוקחת בחשבון יחסי אנוש, שיווק, ניהול צוות, הכל ביחד".

משקה השבוע

סיילור ג'רי

צילום משה אלבז

המרכיבים:

50 מ"ל סיילור ג'רי רום
20 מ"ל רוטן קוקוס
15 מ"ל מיץ לימון סחוט טרי
50 מ"ל מיץ אננס
10 מ"ל מליבו

אופן ההכנה: משקשקים בשייקר את כל המרכיבים. מסננים לכוס גבוהה עם ומקשטים בתפרחת נענע או אננס מיובש.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר