אור חתוכה ב-NYX

ביקור בהוואנה בר: "לרגע כמעט שכחתי שאנחנו בישראל"

אור חתוכה מנהלת את הבר שעל הגג במלון ניקס, פוגשת תיירים ואנשי עסקים וממליצה על בירה או יין עם נוף לים בשקיעה. ויש לה מתכון למוחיטו לימונים

פורסם בתאריך: 22.8.19 13:07

קצת על עצמך: "אני אור חתוכה, בת 24 מראש העין. אני מנהלת את שני הברים במלון ניקס של רשת פתאל שברחוב נעמי שמר בהרצליה פיתוח – 'הוואנה בר' ו'הוואנה רוף טופ'. קודם לכן ניהלתי בר ובית קפה במלון אחר בהרצליה של אותה הרשת".

איך החיים כשעובדים בלילה: "זה כיף כי הבר שלנו במלון פעיל גם במהלך היום וגם בלילה, אז זה קצת שונה".

קצת על הבר: "האורחים שלנו הם לקוחות ישראלים שבאים ומבלים בחברת אנשי עסקים מרחבי העולם שמגיעים כדי להתערבב בתעשייה הישראלית. המיקום של ה'האוונה רוף טופ' הוא מושלם עם נקודת תצפית מרהיבה שמשקיפה לים. חוץ מזה, הלקוחות שלנו נהנים ממוזיקה טובה ואלכוהול משובח ועל הבר תוכלו לשתות קוקטיילים ושייקים מיוחדים וסוגי יין הכי משובחים מיקבים מהגולן".

רקע בתחום: "אני בתחום המסעדנות והברים כבר ארבע שנים וחצי. התחלתי כמלצרית באחד הברים של הרשת ומאז אני איתם. ברגע שנכנסתי לעבוד בתחום הזה מאוד קשה לצאת, כי יש הרגשה של משפחה וכיף לבוא לעבודה".

המשקה שלך: "אני שותה לרוב קוקטייל אמיליה. כשנכנסתי לנהל את אחד הברים שלנו, המיקסולוג של הרשת המציא את הקוקטייל הזה לפי הטעמים שאהבתי ומאז הקוקטייל הזה רץ איתי".

מה שותים הכי הרבה במקום? "הכל מהכל, אבל בעיקר דברים מקומיים כמו יינות מצוינים מיקבי הגולן ועד בירות ישראליות מיוחדת".

הכי מיוחד: "הברמנים שלנו מעולים בשילובי אלכוהול. תגידו להם איזה בסיס אלכוהולי אתם אוהבים, חמוץ או מתוק, והם יכינו דרינק יכבוש אתכם".

הכי כיף: "בגלל שהלקוחות שלנו הם לא רק קהל ישראלי אלא גם לקוחות של המלון ותיירים, יוצא לי להכיר אנשים מרחבי העולם. כל יום לומדים משהו חדש".

הערב הכי חזק: "ברור שאירוע הפתיחה של הבר שהיה ביום רביעי על הגג שלנו. זה קרה ביום רביעי שעבר והיה יריית הפתיחה לימי רביעי על הגג שלנו. היו המון אנשים טובים ומוזיקה טובה בניצוחו של דיג'יי בועז קופלד ועוד המון פינוקים אני מודה שלרגע כמעט שכחתי שאנחנו בישראל".

היום הכי מיוחד: "כל יום, ובעיקר השעה המיוחדת של השקיעה. הכי מיוחד לשבת עם בירה או כוס יין מול השמש ששוקעת לאט והשמיים משתנים בצבעים מרהיבים".

טיפ לצעירים ששותים: "תוודאו שאתם שותים אלכוהול איכותי".

טיפ למנהל בר מתחיל: "לאהוב את העבודה שלך. לאהוב כל משבצת בבר שלך, לאהוב את האנשים שאיתך והכי חשוב – אל תוותר לפני שתנסה דברים חדשים. מקסימום הצלחת ובענק".

משקה השבוע:מוחיטו לימונים

מוחיטו לימונים

מוחיטו לימונים

המרכיבים:
60 מ"ל ג׳ין
30 מ"ל מיץ לימון
15 מ"ל מונין אנדרפלוואר
אופן ההכנה:
כותשים יחד לימונים, בזיליקום נענע וחצי כפית סוכר חום. משקשקים הכל עם
שאר המרכיבים וקרח ומוזגים לכוס גבוהה בלי לסנן.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר