דידי יונגרייז
דידי יונגרייז

ביקור במדיסון | “חיי הלילה שומרים אותך צעיר”

דידי יונגרייז משלב בין הייטק לניהול הבר במדיסון בהרצליה, לא שוכח את הפעם שהמבלים רקדו לצלילי אזעקת כיבוי אש, ויש לו מתכון למוחיטו מנגו חלפיניו

פורסם בתאריך: 7.11.19 17:27

קצת על עצמך: “אני דידי יונגרייז, בן 28 מהוד השרון. מנהל בר במדיסון שברחוב המנופים בהרצליה בשנתיים האחרונות. בשנים האחרונות, במקביל לעבודה שלי בחיי הלילה, עשיתי תואר במדעי המחשב, וכיום אני עובד בהייטק במקביל לניהול הבר. אני מצליח לשלב בין שתי העבודות, ומאוד אוהב את העובדה שיש לי קצת מזה וקצת מזה”.

איך נראים החיים כשעובדים בלילה? “מעט שינה. אתה מתרגל להיות סוג של ערפד. יש את אלה שחיים רק בלילה ואז ביום ישנים עד הצהריים, אבל אצלי זה לא ככה, אני חי גם בלילה וגם ביום. בסך הכל החיים כיפיים. זה מעיר אותך. יש אנרגיות כל הזמן. חיי הלילה שומרים אותך צעיר”.

קצת על הבר: “המדיסון הוקם לפני חמש שנים. מה שמיוחד במקום זה שהקהל תמיד מתחדש, הגילאים משתנים. יש שתי בריכות במקום להנאת המבלים. יש מסיבות צהריים, מסיבות קצף ותותחי קצף אל תוך הרחבה. זו אווירה מטורפת שאי אפשר לתאר אותה. אנחנו כל הזמן מתרחבים. התחלנו בתור חצי ממה שהמקום כרגע. הבריכה הפכה לשתי בריכות. עברנו שיפוצים מאסיביים, יש לנו את מערכות התאורה הכי חדשות בארץ, לייזרים, גלגלי אורות, הדברים הכי מטורפים שיש”.

רקע בתחום: “אני בתחום חיי הלילה כבר מגיל 15, התחלתי בתור מפיק מסיבות בתיכון. המשכתי עם זה תוך כדי הצבא, ולקראת סוף השירות עשיתי קורס ברמנים והתחלתי לברמן באיזשהו בר בכפר סבא. אחרי זה ניהלתי שני ברים בכפר סבא, טיול לדרום אמריקה באמצע, ואז הגעתי למדיסון בתור ברמן. אחרי כמה זמן הפכתי למנהל בר”.

מה המשקה שלך? “תלוי באיזה יום אתה שואל אותי. או וויסקי סאוור, או ג’ין וטוניק”.

מה שותים הכי הרבה בבר? “אם זה צ’ייסרים, אז הוואן גוך שולט ביג טיים. הואן גוך אסאי זה הצ’ייסר הלאומי של המדיסון. מבחינת דרינקים זה בעיקר וודקה רדבול”.

הכי מיוחד בבר: “הייתה פעם מסיבת טראנס מהצהריים עד הלילה, פתאום בערב, בשיא של האירוע, נפל החשמל במקום והופעלה האזעקה לכיבוי אש. את האזעקה התקינו שבוע לפני שזה קרה והיחיד שידע איך לתפעל אותה טס לרומניה. בקיצור, התחיל טירוף מוחלט. בסוף, אחרי שיחות לרומניה ובשיא הריצות, הצלחנו לפתור את זה בעשר דקות. אבל בזמן האזעקה, אנשים רקדו, קפצו ומחאו כפיים עם האזעקה, שרו ועשו בלגן כאילו כלום לא השתנה. הברמנים עלו על הבר והורידו צ’ייסרים למבלים. היה פשוט מטורף”.

הכי קשה: “השעות. זה לא קל. אמנם זה בסופ”שים בדרך כלל, אבל זה די הופך אותך. קשה מאוד להתעורר ביום ראשון בבוקר. מלבד זה, העבודה עם הלקוחות היא לא פשוטה, כי צריך לדאוג שכולם יהיו מרוצים, ושהכל יתנהל כמו שצריך”.

הכי כיף: “האנשים והאנרגיות. אתה תמיד נמצא באווירה טובה”.

הליין הכי מצליח: “היה לנו ליין מאוד מצליח בקיץ של מסיבות בריכה בצהריים בימי שישי. כרגע יש לנו ליינים סטנדרטיים של ימי חמישי ושישי, מוזיקה טובה, אנשים יפים”.

היום הכי מיוחד בשנה: “יום ההולדת של המדיסון, שחגגנו אותו לפני כמה חודשים. הורדנו את כל המחירים ב-60-70 אחוזים על הבקבוקים, ובעשרות אחוזים על הצ’ייסרים והאוכל”.

טיפ לצעירים ששותים: “על כל שלוק של צ’ייסר, שישתו שלוק של מים וזה ישמור אותם טריים לכל הערב”.

טיפ לבעל בר מתחיל: “יח”צ, יח”צ, יח”צ. ושידאג לעובדים, זה הדבר הכי חשוב שיש, כי הם מייצגים אותו בסוף של דבר. חשוב שיהיו אנשים בדמותו ושהוא יתחבר אליהם”.

משקה השבוע: מוחיטו מנגו חלפיניו

מוחיטו מנגו חלפיניו. קרדיט_ דידי יונגרייז

המרכיבים:

60 מ’’ל ספייסי סאוור
90 מ’’ל רום כהה
2 גבעולי נענע
ליים חתוך ל-4 פלחים
60 מ”ל ג’ומקס מנגו
סודה

הכנת הספייסי סאוור: מכינים מי סוכר (יחס 1:1 מים וסוכר). לאחר שהסוכר מתמוסס מוסיפים פלפל חלפיניו אחד ללא גרעינים ומרתיחים במשך חמש דקות. מורידים מהאש ומחכים שיתקרר. לאחר שהתקרר מוציאים את החלפיניו ומערבבים את מי הסוכר עם מיץ לימון סחוט ביחס של 2:1 (2 כוסות לימון על כוס מי סוכר).

הכנת הקוקטייל: משקשקים רום, סוואר, נענע, ליים וג’ומקס מנגו בשייקר עם קרח. מוזגים לכוס קוקטייל וסוגרים עם סודה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר