עידו לוי

ביקור בבאבאזור | "ראיתי שחסר לאנשים מקום בילוי שהוא גם בית שני"

עידו לוי, רק בן 20, פתח את "באבאזור" לפני שלושה חודשים. הוא כבר הספיק להשיק ערבי גרוב אורבני ושישי-שוק, מתכנן להרים הופעות סטנדאפ ובמה פתוחה ויש לו מתכון לקוקטייל לימוני

פורסם בתאריך: 28.11.19 12:52

קצת על עצמך: "קוראים לי עידו לוי, בן 20. הרעיון לפתוח את ה'באבאזור – חברים, אוכל ובירה', שברחוב דרך השרון 5 בכפר סבא, סמוך לצומת רעננה, עלה לי לראש אחרי שחשבתי הרבה זמן מה חסר פה באזור השרון ובמיוחד באזור של כפר סבא-רעננה-הוד השרון. ראיתי שחסר להרבה אנשים, ולא רק לי, מקום בילוי שהוא גם בית שני והחלטתי לפתוח בר שיהיה בית ללקוחות עם שירות מעולה ומחירים שווים לכל כיס".

איך החיים כשעובדים בלילה? "מטורף. החיים מתהפכים. חיים את הלילה כי זו העבודה וחיים את היום כי זה הזמן לספקים וניהול שוטף. עבורי זו הנאה גדולה".

קצת על הבר: "פתחתי את הבאבזור לפני שלושה חודשים כי רציתי להביא לבלייני האזור, מקום אחר, שהוא בעצם אלטרנטיבה מושלמת לחוויה תל אביבית כאן באזור השרון, עם חניה צמודה, במקום הכי נוח שיש. המקום מעוצב בקונספט אורבני ומתאים גם לשמש כמקום לאירועים פרטיים, והבליינים שמגיעים לפה נהנים מאווירה משפחתית ותחושה של בית. אנחנו מקפידים על שירות חם ואדיב ועל ערבי קונספט, ליינים ומנות מגניבות. לבר מגיעים באמצע השבוע בליינים בגילאי 20 עד 60 ובסופי השבוע הרבה חיילים וסטודנטים. בקרוב יוקרנו במקום שידורי ספורט ויהיו גם ערבי סטנד אפ ובמה פתוחה וכולם מוזמנים לשיר ולנגן. התפריט שלנו מגוון ויש לנו גם גם מבצעי אלכוהול כמו 1+1 על כל תפריט האלכוהול בימי ראשון בשעות 21:00-19:00. במוצ"ש ובשלישי יש לנו ערב של בירה/יין ללא תחתית".

רקע בתחום: "עבדתי בכמה ברים ובתי קפה באזור, וגם עשיתי קורס מינהל עסקים באוניברסיטה הפתוחה".

מה המשקה שלך: "ג’ין עם טוניק ולימון. מתאים לכל אווירה ולכל ערב. אבל אני לא נעול רק עליו, לפעמים אני מגוון, במיוחד כשאני מרים צ’ייסרים עם לקוחות".

מה שותים הכי הרבה: "הרבה בירות ובימים חמים במיוחד אנשים גם מזמינים קוקטיילים מתפריט הקוקטייל הנפלא שלנו".

הכי קשה: "אני אוהב את חיי הלילה אז לא ממש קשה לי, אבל אני מודה שמאוד קשה למצוא עובדים שיישארו איתך לתקופה ארוכה".

הכי כיף: "אתה עובד במשהו שעושה טוב לאנשים ודואג להם לאווירה טובה ומכיר אנשים חדשים כל הזמן. הכי כיף זה שאני תמיד צריך להפעיל את הראש ולחשוב על ערבים חדשים, מנות חדשות, לחדש, לגוון ולהיות מעודכן כל הזמן".

הערב הכי חזק: "ברור שיום שישי. זה ערב שמרגישים את הווייב שלו בטירוף. אנחנו מביאים בימי שישי את הדיג’ייז הכי טובים, עושים מבצעים מטורפים ומקשטים את המקום לפי הקונספט".

היום הכי מיוחד בשנה: "בינתיים עשינו ערב קונספט מדהים במקום, שישי-שוק, שהפך למסורת חדשה וגם ערב גרוב אורבני שביום חמישי שעבר היה לו ערב בכורה עם דני דיוויד ורנצ’ו שהגיעו למקום עם מוזיקה אלקטורנית וטכנו מטורף. מצד שני, אולי זה יהיה הסילבסטר או חגיגות שנה למקום. אנחנו רק שלושה חודשים בתחום אז סביר להניח שכל אירוע נחגוג בגדול".

אם לא חיי הלילה: "הייתי ממשיך את אבא שלי. יש לו מסעדת פועלים ממש בסמוך לבר שלי, 'שיפודים בצומת'".

טיפ לצעירים ששותים: "נכון שזו קלישאה, אבל אם שותים לא נוהגים! יוצאים לבלות? תשריינו תמיד נהג תורן".

טיפ לבעל בר מתחיל: "אני בעצמי מנהל בר מתחיל, אבל ממה שאני חוויתי בשלושת החודשים האחרונים מאז שפתחתי, אני יכול להגיד שאם אתם פותחים מקום, לכו על זה עם כל הביטחון. תשקיעו בזה את כל הלב ותאמינו בעצמכם".

משקה השבוע: מידורי סאוור

ריו דה ז'נרו

מידורי סאוור

המרכיבים:
3 פלחי לימון חתוכים לרצועות
30 מ”ל מידורי סאוור
10 מ”ל ליים
15 מ”ל מי סוכר
סודה

אופן ההכנה:
כותשים את פלחי הלימון ולאחר מכן שמים את כל שאר המרכיבים בתוך שייקר עם קרח ומשקשקים. מוזגים לכוס קוקטייל גבוהה דרך מסננת, סוגרים עם סודה ומגישים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר