צילום יואב קדם

ביקור ב"הברון": "כל אחד יכול להרגיש כאן ברון ללילה אחד"

ליאור קורן, מיכאל קורן וירדן חייס פתחו מקום עם מראה יוקרתי, מחירים סבירים, מסיבות בסופי שבוע וגם נרגילות. ויש להם מתכון לקוקטייל תפוחיטו

פורסם בתאריך: 11.3.20 17:13

ליאור קורן ושותפיו מיכאל קורן (אחיו) – מנהל מסעדה ברשת מזון מהיר, וירדן חייס – סגן מנהל אולם תצוגה בטויוטה, חלמו לפתוח מקום שבו כל לקוח ירגיש שהוא ברון. לכן החליטו לפתוח מקום שישלב בין מראה יוקרתי לאלכוהול איכותי, מנות בנינוח איטלקי, ולא פחות חשוב – רחבת שבה יוכלו הבליינים לרקוד כמו שצריך. אז הם פתחו את HaBARon. תכירו.

קצת על עצמך: “אני ליאור קרן, בן 22, רווק, בעלים ומנהל של הברון, בר ברחוב זרחין 3 ברעננה שחוגג במאי הקרוב שנה. תמיד חלמתי לפתוח בר ולתת ללקוחות שלי את הדברים שאני אהבתי בתור בליין. לפני שנכנסתי לחיי הלילה עבדתי בכל מיני עבודות מזדמנות, בעיקר בתור גרפיקאי בעסק המשפחתי, וכיום אני כל כולי בעסק”.

ליאור קורן. צילום אוראל סברן

איך החיים כשעובדים בלילה: “מבלים בלילה ועובדים בשעות היום, כדי שהלקוחות ימשיכו לבלות גם במהלך הלילה הבא”.

קצת על הבר: “הברון נמצא במקום שבו פעל הונטורה בר. הרעיון לפתוח את הבר הגיע לאחר שראיתי מודעה על בר למכירה והגעתי לראות. שיתפתי את מי שהפכו אחר כך לשותפים בעסק במה שאני חושב על הפוטנציאל שיש למקום והחלטנו ללכת על זה. במאי שנה שעברה פתחנו את המקום – בר מעוצב במראה יוקרתי כיאה לשמו, אבל במחירים סבירים. כל אחד יכול להרגיש כאן ‘ברון’ ללילה אחד. בבר שלנו יש כמה אזורים – אזור בר, אזור ישיבה עם כסאות כמו בבתי קפה וגם קומה עליונה ובה ספות נוחות. לבליינים שמגיעים למקום אנחנו מגישים תפריט מאוד מגוון. החל מחמישה ברזי בירה מהחבית, יינות, קוקטיילים ואפילו בירות ללא אלכוהול עבור הנהגים התורנים. לצד האלכוהול אנחנו מגישים גם אוכל, בעיקר בסגנון איטלקי. כחלק מהביקוש של הלקוחות שלנו, הכנסנו למקום חברה שמתפעלת נרגילות בשם Elegant Smoke , שמציעה ללקוחות שלנו נרגילות עם טבק ישראלי וגם טבק אירופאי איכותי. בשעות 20:00-18:00 יש 1+1 על כל הצ’ייסרים והאוכל ומבצעים מיוחדים על האלכוהול”.

רקע בתחום: “למען האמת לא היה לי רקע בחיי הלילה, חוץ מלהיות בליין. אבל הלכתי לפי עיקרון מאוד פשוט: מחירים הוגנים, שירות מעולה, אוכל טעים ותמיד לפנק את הבליינים שירגישו בבית וייהנו מבלי לשבור קופת חיסכון. אני חושב שעד עכשיו אנחנו די עומדים בזה”.

מה המשקה שלך: בקרדי מוחיטו.

מה שותים הכי הרבה: “מסלולי וודקה למיניהם ובירות מהחבית, כשגם הקוקטיילים שלנו רצים יפה כמו למשל התפוחיטו”.

הכי מיוחד בבר: “הערבים שיש לנו במקום. למשל חמישי ושישי שאז המקום הופך לדאנס בר ומגיעים אלינו מיטב הדיג’ייז לתקלט. בימי חמישי יש לנו תפריט מסלולים מיוחדים עבור הבליינים שלנו. בשישי יש מבצעי בקבוקי אלכוהול, הכי זולים באזור בוודאות. וגם בגלל שניתן להזמין אצלנו אירוע סגור כמו ימי הולדת, מסיבות שחרור או סיום קורס”.

הכי קשה: “תמיד צריך לנסות לחדש כדי שהלקוחות שמגיעים ייהנו משירות מצוין, הפתעות ופינוקים. באוקטובר למשל הבאנו להופעה את אמני ההיפ הופ גה’בי, 69, ו-ויק ביחד עם דיג’יי אינפיניטי להופעה במקום והם שברו את המקום. עשינו אירועים נוספים בחגים עם המון הפתעות ללקוחות שלנו ויש לנו עוד הרבה תכנונים בדרך”.

הכי כיף: “לראות שהלקוחות שלנו מבסוטים, רוקדים, נהנים וגם לקבל ביקורת”.

הליין הכי מצליח: “הדאנס בר של ערבי חמישי ושישי”.

היום הכי מיוחד בשנה: “במאי הקרוב נחגוג למקום שנה ואז זה יהיה היום המיוחד שלנו. אנחנו בתכנונים על הערב הזה ומבטיחים שתהיה הופעה גדולה”.

אם לא חיי לילה: “כנראה שהייתי נשאר בתחום הגרפיקה ומתישהו פותח עסק שקשור לתחום האלכוהול”.

טיפ לצעירים ששותים: “קודם כל לא נוהגים. משתמשים בנהג תורן, ברגל או במונית. ובעיקר לא לאבד את הגבול. אם לא תדעו מתי לעצור בבוקר לא תזכרו את כל החוויות שצברתם בלילה”.

טיפ לבעל בר מתחיל: “תשקיעו בלקוחות שלכם, תחדשו כל הזמן, תשקיעו בהדרכות הצוות לשירות אדיב וזורם ובעיקר תעשו הכל עם חיוך רחב ובאווירה טובה. זה משליך על השם של המקום ועל הבליינים שפוקדים אותו”.

משקה השבוע: קוקטייל תפוחיטו

פוחיטו

המצרכים:
45 מ”ל וודקה
15 מ”ל מונין אפרסק
סיידר
2 ירחי לימון
5-4 עלי נענע שטופים

איך מכינים:
מועכים בתוך הכוס את הנענע והלימון. מערבבים בשייקר את הוודקה והמונין. מוזגים לגובה שלושת רבעי הכוס וסוגרים עם סיידר.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר