אוהד בוזגלו, ותמונה מתוך הישרדות VIP, צילומים עומר שפירא, אוהד קב

אוהד בוזגלו: "הישרדות זה לא כוס התה שלי, אני חי בדיוק ההיפך"

על הריאליטי, על ההדחה מהישרדות VIP, על המגורים הנוחים בבית מלון ליד הים, על הקריירה ככדורגלן פעיל ועל האח מאור: אוהד בוזגלו חוזר לקווים כמאמן מכבי עמישב ומדבר על הכל

פורסם בתאריך: 3.12.21 10:15

אוהד בוזגלו, הוא דמות שמוכרת כיום כמעט בכל בית בישראל, בין אם ככדורגלן עבר, מאמן כדורגל בהווה או ככוכב ריאליטי. בשנים האחרונות ראינו אותו מככב על המסך בדוקו-ריאליטי "הבוזגלוס" של יס ולאחרונה "השבט אמר את דברו" והדיח אותו באופן סופי מהתוכנית "הישרדות VIP". בימים אלה הוא חוזר למגרש, כמאמן מכבי עמישב בפתח תקוה. לכבוד המאורע הספורטיבי, דיברנו איתו על ריאליטי, על כדורגל ועל מה שביניהם.

בוזגלו מתאר את עצמו כאדם נהנתן שאוהב לחיות את החיים הטובים, מאז הגירושין הוא גר במלון על הים בבת ים, עם חדר כושר ובריכה צמודה ולכן את ה"חוויה" בתוכנית הישרדות, המשודרת בימי שני רביעי ושבת ברשת 13, הוא מגדיר כ"אנטיתזה" לחייו. "הישרדות במהות, זו לא כוס התה שלי" הוא אומר "זה מייצג את כל מה שאני לא אוהב – לחיות בתנאי קיצון, בלי אוכל, בלי מקלחת, עם אנשים שהם לא האהובים שלך. אני חי בדיוק ההפך מזה. אני קם מתי שנוח לי ועושה מה שטוב לי. אני לא השורד האולטימטיבי".

"אני לא אוהב – לחיות בתנאי קיצון, בלי אוכל, בלי מקלחת, עם אנשים שהם לא האהובים שלך. אני חי בדיוק ההפך מזה. אני לא השורד האולטימטיבי"

אז למה בכל זאת לצאת להישרדות?
"בשורה התחתונה – כשפורמט כמו הישרדות פונה אליך, אתה לא אומר לא. זו הצעה שאי אפשר לסרב לה. מצד אחד כשהסכמתי להצעה הזו, הבנתי טוב מאוד את ההשלכות – שזה להגיע כמתמודד הכי מסומן באי. אם זה אחרי שאסי זכה בעונה הקודמת, אם זה להגיע לאי יחד עם פאני, גרושתי ואם זה להתמודד מול מי שהיה ה'נמסיס' של אחי – זהר שטראוס. אין ספק ש'תנאי המגרש' לא היו לטובתי, אבל לקחתי את זה בחשבון".

לדבריו, בהתחלה הוא חטף הרבה ביקורת מהצופים, בעיקר כי לאנשים היה קשה "לעכל" אותו, אבל היום הוא מקבל בעיקר הרבה הערכה ואהבה. "אני לא שיחקתי דמות, כי אני לא יודע להיות משהו אחר. הבאתי את מי שאני – יש מי שאוהבים את זה ויש מי שלא", הוא מסביר. "בגלל זה קרה מה שקרה כמו שקרה. מאחר ואני לא אדם סטנדרטי, לאנשים היה קשה לקבל את הישירות, האמת והעוצמות שבאתי איתן. אבל אני חושב שהצלחתי להראות מי אני והלכתי בדרך שלי גם כשהרוב המוחלט הלך בדרך אחרת".

אוהד בוזגלו צילום עומר שפירא

בוזגלו לא שולל השתתפות בריאליטי נוסף בעתיד ומאמין שהצופים לא ראו עדיין את כל מה שיש לו להציע. "אני מאמין שהצופים למדו להבין ולאהוב את מה שהבאתי למסך", הוא אומר. "עברתי תהליך מאוד גדול בזמן מאוד קצר ואני לגמרי גאה ושלם עם הדרך שעברתי. רציתי להביא את הדמות שלי למסך, לפריים טיים, ואני חושב שבמהלך 12 הפרקים בהם הייתי במשחק, הצלחתי להביא את עצמי כמו שרציתי וגם להיכנס לליבם של הצופים. אני חושב שהתחלתי תהליך והשארתי טעם לעוד".

לא חששת להגיע אחרי הניצחון של אחיך, אסי, בעונה הקודמת?
"היו ממני ציפיות גבוהות, אם מהסביבה שלי או שלי כלפי עצמי. בעיקר כי אני אדם מאוד משימתי, וכשאני עושה משהו אני טוטאלי אליו. אבל לא באתי לשדרג או לשחזר את ההצלחה של אסי. אנחנו אולי דומים ויזואלית, אבל אנחנו אנשים שונים בתכלית. סגנון החיים שלנו שונה ותפיסת העולם שלנו שונה. אמנם ציפיתי להגיע יותר רחוק במשחק, אבל ידעתי שלא אהיה השורד האחרון וגם לא לשם כיוונתי".

"בעבר חשבתי שאאמן ברמות הכי גבוהות בארץ ואולי מעבר לזה, והתאכזבתי לגלות כמה קשה להגשים את עצמך בכדורגל בארץ"

ואיך אפשר שלא, בוזגלו מקביל זאת לכדורגל ומסביר: "אם קבוצה תזכה בליגה שלה, בליגת האלופות וגם בגביע ואז ימנו מאמן חדש, הוא אמור לשכפל את ההישג, כדי לקבל הערכה? לא. הוא יבוא, יעשה את העבודה שלו, לפי ה'אני מאמין' שלו. בתקווה שעדיין הקבוצה תהיה טובה וחזקה ותעמוד בציפיות".

ואם כבר מדברים על כדורגל, אז כאמור, אחרי הפסקה ארוכה, בימים אלה בוזגלו חוזר לאמן, לראשונה בליגה ב', במכבי עמישב פתח תקוה. "זו קבוצה צעירה ונמרצת עם שחקנים אנונימיים שיש להם הרבה מה להראות בליגה,, הוא אומר. "חסר לנו אולי קצת להתחזק מבחינת התקפה ואולי עוד שחקן הגנה, אבל סה"כ עם ה'חומר' הקיים אני מאמין שנוכל לעשות דברים יפים". לדבריו, למרות הפסקה של שנתיים וחצי, הוא תמיד ידע שיחזור לאמן. "תמיד הייתי ונשארתי מאמן, גם בתקופות שעשיתי ריאליטי", הוא מדגיש, "תמיד ידעתי שאני אחזור לזה באיזשהו שלב, אבל חיכיתי שזה יהיה בתנאים שנוחים לי ובלי שאצטרך להוכיח שום דבר. אני לא מחפש להתקדם לרמות הגבוהות, אמנם לא שולל את זה ותמיד שואף גבוה, אבל אני בעיקר מגיע להנות מהעשייה ולתרום מהידע שלי וכמובן להצליח עם הקבוצה ולעמוד במטרות שלה".

אוהד בוזגלו, הישרדות VIP, צילום אוהד קב

בוזגלו מציין כי הוא מגיע לתפקידו כמאמן עם המון ידע. "אני טקטיקן ששם דגש על הפרטים הקטנים ומשתדל לדעת הכל מהכל לפני משחק, גם על היריבה. בעבר חשבתי שאאמן ברמות הכי גבוהות בארץ ואולי מעבר לזה, והתאכזבתי לגלות כמה קשה להגשים את עצמך בכדורגל בארץ. בערך בתקופה שהבנתי שכדורגל זה לא הכל בחיים, גיליתי את החיים הטובים ואת האושר, ב-א'", הוא צוחק ומסביר כי את העושר ב-ע' הוא עוד לא גילה "הבנתי שהחיים קצרים מדי, אז אני משתמש בכל האמצעים כדי להנות מהם".

מי לדעתך ראוי לאמן את נבחרת ישראל, ומי המודל שלך בארץ?

"בעולם יש הרבה מאמנים טובים, בארץ אני חושב שרן בן שמעון הוא מאמן מצוין, הוא מאוד שונה ממני אבל אני מאוד מחזיק ממנו. לדעתי מאמן הנבחרת חייב להיות בעל שם עולמי. אני יודע שזה אולי גדול מדי, אבל אני מאמין שצריך מישהו שהוא גם 'סקסי', כדי שימשוך את הקהל בחזרה למגרש וגם שיהיו לו מספיק 'קבלות' כדי לאמן את הנבחרת".

איך אתה מגדיר את הקריירה שלך ככדורגלן פעיל?

"כשרון גדול שהתפספס. היו לי יכולות פנומנאליות, ברמה של עילוי. שחקנים נמדדים על אופי שונה, כי אנשים הם שונים. מאמנים גדולים מזהים את זה ומתייחסים לכל שחקן באופן פרטני. אני מאמין שאם היה לי מאמן שמבין את זה ומעניק לי ספציפית את מה שאני צריך, יכולתי להתפתח הרבה יותר. אבל אני לא מתחרט על כלום, כי כל מה שקרה הוביל אותי להיות מי שאני היום".

הוא אומר כי זו לא בושה גם "לתלות את הנעליים" בשיא הקריירה ולא למשוך אותה בכוח. על הקריירה של האח מאור, הכוכב הגדול של המשפחה, הוא אומר: "אם מאור רוצה להמשיך כשחקן פעיל, הוא חייב לעשות את זה רק בקבוצה שתחזיר לו את הטירוף והחשק. קבוצה עם קהל, עם שאיפות ובליגת העל. כל האלמנטים האלה לא קורים כבר למעלה משנה או שנה וחצי ו'זה לא עסק'. הוא עשה קריירה מפוארת וזוכרים אותו בשיאו".

בינואר הקרוב יחגוג בוזגלו יום הולדת 40 ולדבריו, בניגוד לקריירה שלו, כיום הוא נמצא במקום מיושב ושלם עם עצמו. "אני התוצר המוגמר של בן אדם, שיודע מה הוא רוצה מעצמו וכל החלטה שלי תהיה שקולה ולא מתוך התלהבות או סימון יעד, אלא תתבסס גם על נוחות", הוא מסכם.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר