שי מיקה ואמא בלה לקמפיין אקסלנס לוריאל פריז, צילום אור דנון
שי מיקה ואמא בלה לקמפיין אקסלנס לוריאל פריז, צילום אור דנון

הדוגמנית והשחקנית המפורסמת חושפת מדוע אמה עברה לגור על ידה בהרצליה, ומדברת על המשבר האישי (וידיאו)

שי מיקה הסבירה מדוע עברה אמה בלה מקצרין להרצליה, דיברה על המשבר האישי, על ההתקרבות לדת, והסבירה מדוע היא לא חוזרת בתשובה

פורסם בתאריך: 9.3.23 11:00

את יום האישה הבינלאומי אתמול (רביעי, 8.3) חגגה השחקנית והדוגמנית שי מיקה עם אמה בלה, על סט צילומים משותפים, לרגל קמפיין שיעלה בקרוב להשקת צבעי שיער "אקסלנס יוניברסל ניודס", מבית לוריאל פריז. הצילומים, שנערכו בסטודיו תל אביבי, כללו גם צילומי צביעת השיער של כל אחת מהן: שי מיקה בחרה בגוון בלונד אוניברסלי ואמא שלה בחרה בגוון בלונד בהיר אוניברסלי. כמו כן, כל אחת מהן דגמנה את שגרת צביעת השיער הביתית שלה וטיפוח השיער.

לצוות הביוטי סיפרה שי מיקה כי אמה בלה עברה דירה מקצרין לבניין צמוד אליה בהרצליה, "וזה הדבר הכי כייף בעולם". ומה הסיבה? מיקה חשפה: "אני מתכננת להרחיב את המשפחה וכמובן אמא תעזור לי".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


 

וזה לא היה הדבר היחיד שהיא סיפרה. מיקה סיפרה גם כי לאחרונה עברה משבר אישי במסגרתו התנתקה במשך שלושה חודשים מהרשתות החברתיות. "אכלתי המון שטויות וכל העבודה הקשה שלי, החיטוב והירידה במשקל הלכו לפח", אמרה בגילוי לב והוסיפה: "זה מבאס מאוד, עכשיו אני מציבה לעצמי מטרה לחזור לתזונה נכונה ואכילה בריאה, בתקווה לחזור לעצמי מהר".

מיקה סיפרה גם על ההתקרבות שלה לדת: "אני לא דתיה, אבל היום אני מתחזקת. הייתי חוזרת בתשובה, אבל אז הייתי מאבדת את בעלי".

בתום הצילומים הפתיעו בכירי המותג 'אקסלנס' לוריאל פריז, ביניהם נטע קרצו-נייגר מנהלת תקשורת ומשפיענים לוריאל פריז, את שי מיקה ואת אמה על הסט עם מוצרי טיפוח מבית המותג לוריאל פריז.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר