צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE
צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE

2,000 שקל, לפחות: לא תאמינו כמה עולה קייטנת יולי בגנים בהרצליה

העירייה ו-ועד הגנים סיכמו על מתווה קייטנות הקיץ לילדי הגנים. וכמה יעלו הקייטנות בבתי הספר?

פורסם בתאריך: 17.5.18 18:46

עיריית הרצליה הודיעה היום (חמישי) כי סיכמה עם ועד הגנים את מתווה קייטנות הגנים שיחלו בעוד כחודש וחצי. זוהי הודעה מרגיעה להורי ילדי הגנים לאחר המתנה ארוכה וחוסר ודאות לגבי קיום הקייטנות. "ההתנהלות של העירייה הייתה קטסטרופה. מאוד מכעיס אותי שהכל בדקה ה-91", מספרת אם לילדה בגן עירייה ולילד בכיתה א'. "הוועד מנסה לעשות כל שביכולתו אבל הוא מאוד מוגבל. ההורים רצו להתאגד, ללכת לעירייה ולדבר, אבל בסופו של דבר השיח נשאר מאחורי המקלדת".

מהעירייה נמסר כי קייטנות גני הילדים יופעלו מה-1 ביולי עד ה-31 בחודש מיום א' עד ה' (למעט 22/7 הוא יום תשעה באב) מ-07:30 עד 16:30 או עד 13:30, על ידי החברה למרכזים קהילתיים. בהודעת העירייה נכתב כי מרכז השלטון המקומי קיבל את החלטת משרד הפנים בנושא צו הפיקוח על מחירי הקייטנות. לפיכך, הורים שילדיהם ביול"א כל השנה ישלמו 1,960 שקלים בחודש על יום מלא בתקופה זאת ומצטרפים חדשים ישלמו 2,300 שקלים. מי שיבחרו בחצי יום (עד 13:30) ישלמו 1,350 שקלים וילדי החינוך המיוחד המצטרפים רק בצהרון ישלמו 935 שקלים. הורים שירצו שילדיהם ישתתפו בקייטנה גם באוגוסט (הקייטנה בשבועיים הראשונים החודש) ישלמו 1,100 שקלים אם ילדיהם היו ביול"א כל השנה ואילו מצטרפים חדשים ישלמו 1,260 שקלים.

עוד נמסר מהעירייה כי כל מגוון פעילויות הקיץ יהיו בפיקוח משרד החינוך ובניהול ובקרה של אגף החינוך ואגף התנו"ס בעירייה וכי מועד פתיחת הרישום יפורסם לאחר חג השבועות.

רק אתמול בלילה (חמישי) עדכנה העירייה את ההורים על שעות הפעילות והסכומים של קייטנות בתי הספר בהרצליה בחודש יולי – "בית הספר של החופש הגדול". אלה יתקיימו במשך שלושת השבועות הראשונים של החודש, בין 19-1 ביולי. הקייטנות יתקיימו בכל בתי הספר היסודיים בהרצליה לתלמידי כיתות א'-ג', ולתלמידי כיתות ד' בהתאם לביקוש ולמספר מינימלי של משתתפים. הפעילות תתקיים בימים א'-ה' בשעות 13:00-8:00 והמחיר 450 שקלים לתלמיד (714 שקלים לתלמידי כיתות ד', כולל יציאה אחת לבריכה). מי שירצה להמשיך לצהרון קיץ, שיפעל בשעות 16:30-13:00, ישלם 700 שקלים נוספים. הרישום יתבצע דרך מפעילי הצהרונים בבתי הספר, ועד לתאריך 17.6.2018.

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    הורים, כרגיל, לא משנה מה יעשו בישבילם יש טענות מפה עד הודעה חדשה.
    איך דקה 91 כשיש עוד חודש וחצי לחופשה.
    כשהיינו בגיל הזה היתה קייטנה של שורו ולחמנייה שנפתחה שבוע קודם בלי היסטריה.
    במקום לאמר תודה על סכירת המתווה לצהרון הגנים מתמררים אחרי המקלדת.
    מתערב איתכם שהגברת הנכבדת מעולם לא היתה בישיבה אחת מול העירייה ולא עשתה מעולם משהו לטובת הכלל.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר