יוני אורון. צילום פרטי
יוני אורון. צילום פרטי

נעים להכיר: המנהל החדש של תיכון חדש בהרצליה

יוני (יהונתן) אורון, מנהל בית הספר היסודי אמיר בפתח תקוה, יחליף בתפקיד את נחמה שלו שפורשת לגמלאות

פורסם בתאריך: 27.6.18 11:06

יוני (יהונתן) אורון, מנהל בית הספר היסודי אמיר בפתח תקוה, ימונה בשנת הלימודים הבאה למנהל תיכון חדש בהרצליה. הוא יחליף בתפקיד את המנהלת נחמה שלו, שניהלה את בית הספר במשך חמש שנים ופורשת לגימלאות.

אורון הגיע לבית הספר אמיר בפתח תקוה לפני שלוש שנים והחליף את המנהלת הקודמת, גלית פרדינרו, שהייתה בתפקיד ארבע שנים. גורם במינהל החינוך אמר: "יוני הגיע לפתח תקווה מבית ספר על-יסודי והייתה לו העדפה לניהול על-יסודי, אך מאחר ולא הייתה לו משרה והתפנה מקום באמיר, הוא קיבל את הניהול. הוא איש מדהים, אבל פחות מתאים ליסודי וברכנו אותו על המעבר שלו".

הורה לתלמיד בבית הספר אמיר אמר: "ביום חמישי הודיע המנהל להנהגת ההורים שהוא עוזב לטובת ניהול תיכון בהרצליה וההורים בשוק. יש הורים שנרשמו לבית הספר רק בגללו ועכשיו הם התבשרו שהם לא ממשיך. אני מקווה שהפעם יבחרו מנהל או מנהלת שיהיו בבית הספר תקופה יותר ארוכה ושבית הספר לא יהיה רק מעבר לבית הספר הבא".

נחמה שלו. צילום מתוך אתר בית הספר תיכון חדש

נחמה שלו. צילום מתוך אתר בית הספר תיכון חדש

אם לתלמידת י"ב בתיכון חדש אמרה על המנהלת היוצאת שלו: "נחמה אישה מדהימה. צנועה, היא ניהלה את בית הספר בענווה והחדירה ערכים של אהבת האדם, אהבת הארץ וכמובן השקעה בלימודים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר