בית הספר "לב טוב". צילום: עזרא לוי
בית הספר לב טוב. צילום: עזרא לוי

אתמול בזמן הקייטנה: אדם קפץ מעל הגדר, ונכנס לבית הספר

צוות הקייטנה הוציא את האיש מתחומי בית הספר והזעיק את השוטרים, שעצרו אותו בביתו. ההורים מתלוננים כי יש רק שומר בודד בבית הספר בשעות הקייטנה

פורסם בתאריך: 4.7.18 10:10

אדם הצליח להכנס אתמול (ג'), בשעות הצהריים, בקפיצה מעל הגדר, לשטח בית הספר לב טוב בהרצליה. הורים לתלמידים בבית הספר סיפרו, כי לפי עדויות הילדים, בסביבות הצהריים המאוחרים, נכנס האיש לבית הספר מעל הגדר שברחוב רבי עקיבא, שם לא מוצב שומר בתקופת שבה מתקיימות קייטנות של "בית הספר של החופש הגדול". ההורים אומרים שילדיהם סיפרו כי אותו אדם הגיע למשחקיה ולאחת מכיתות הלימוד וטען שהוא עובד בחברת מזגנים. לאחר מכן הוא ברח מהמקום והמשטרה הוזעקה.

בהודעה שהעבירה להורים מנהלת הצהרון זמן קצר לאחר האירוע, נמסר כי "כתוצאה מקטטה שהתרחשה מחוץ לכותלי בית הספר, אחד מהאנשים קפץ מעל גדר בית הספר. הוא מיד הוצא על ידי מנהלת הצהרון החוצה בנוכחות הורה שהיה במקום. השיטור העירוני, ביחד עם המשטרה, הגיעו במיידית למקום, ערכו סריקות ולאור התיאור הגיעו לביתו ולקחו אותו לתחנת המשטרה להמשך טיפול".

הורה לאחד התלמידים סיפר: "האבטחה בבית הספר, בימים אלה שבו מתנהל בית הספר של החופש הגדול, לקויה. יש בסך הכל שומר אחד במקום השניים שהיו במשך שנת הלימודים, וזו לא בעיה להיכנס לשטח בית הספר מבחוץ. זה בית ספר מאוד גדול ואפשר להיכנס משני רחובות – ביל"ו ורבי עקיבא. ברגע שהשומר נמצא במרחק של 400 מטר הוא לא יכול לראות את הגדר שפונה לרחוב השני. בתור הורה זה מאוד מדאיג. לפי מה שהבנתי מהילדים, הוא לא יצא כל כך מהר כמו שטוענים, ואפילו הגיע לאחת מכיתות הלימוד".

 

בעקבות המקרה שלח מנכ"ל העירייה יהודה בן עזרא הודעה להורים: "כחלק ממדינות השקיפות העירונית ברצוננו לדווח לכם על אירוע שהתרחש סמוך לשעה 15:00 בבית הספר לב טוב.  במהלך פעילות הקייטנה, הבחין צוות הקייטנה באדם חשוד שלא נראה קשור לסביבה בתוך שטח בית הספר. מנהלת הקייטנה יחד עם צוות נוסף, ניגשו לבחור ושאלו מה מעשיו וביקשו ממנו לצאת משטח בית הספר. באותה שעה הגיע למקום הורה אשר ליווה אותו אל מחוץ למתחם. מחקירה ראשונית עולה כי מדובר בתושב העיר אשר ככל הנראה הותקף על רקע פלילי. במהלך מסלול מנוסתו נתפס על ידי כוחות הביטחון באיזור אחר של העיר. עם היוודע האירוע הוקפצו למקום כוחות השיטור העירוני, קב"ט המוס״ח ואף הגיע למקום ראש אגף הביטחון בועז מייזל וסמנכ״ל העירייה. הורים יקרים, חשוב לנו להדגיש כי בטיחות וביטחון ילדנו נמצאים בראש סדר העדיפויות ולכן יבוצע תחקיר על ידי מנהל בדרגת סמנכ״ל. חשוב לנו להדגיש כי בעת האירוע פעל צוות המוסד החינוכי כנדרש, נעל את התלמידים בכיתות. באירוע לא נגרם נזק ולא היו נפגעים".

יו"ר ועד ההורים בבית הספר לב טוב, תומר שילה מסר בתגובה: "מדובר באירוע חריג של אדם שנכנס בטיפוס על הגדר לשטח בית הספר. צוות הצהרון תפקד בצורה ראויה לשבח ותוך שניות האדם פונה מבית הספר ותוך כשעה נלכד על ידי המשטרה. ביטחון ילדינו הוא הדבר החשוב ביותר לנו וברצוני להודות למשטרת הרצליה, השיטור העירוני ואגף הביטחון בעירייה על התפקוד המקצועי והמהיר באירוע".

מהמשטרה נמסר: "במהלך שנת הלימודים' וכך גם במהלך פעילות הקייטנות' במקום מוצב מאבטח אשר נותן מענה מיטבי ומספק".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר