צילום אילוסטרציה אייל טואג
צילום אילוסטרציה אייל טואג

רוצים 600 שקל מתנה? גייסו סייעת לצהרונים בהרצליה

בעירייה ובחברות שמפעילות את הצהרונים בהרצליה מבטיחים תגמול למי שיעזור בגיוס כוח אדם. העירייה: "מדובר בהיערכות לשעת הצורך"

פורסם בתאריך: 20.8.18 13:27

חברי ועד הגנים פרסמו בפייסבוק מודעה הקוראת להורים להמליץ על סייעות לצהרוני יול"א (יום לימודים ארוך) לשנת הלימודים הקרובה ובמידה והסייעות שהמליצו עליהן יעבדו במשך יותר משלושה חודשים יזכו ההורים הממליצים בתווי קנייה. עבור סייעת מובילה בעלת תעודת הוראה יקבלו הממליצים תווי קנייה בסך 600 שקלים ועבור גיוס סייעת ללא תעודת הוראה יזכו ב-300 שקלים. במודעה שפרסמו העירייה והחברה למתנ"סים הובהר כי שכר הסייעות הוא 60 שקלים לשעה.

המודעה שפורסמה בפייסבוק

מספר הורים הגיבו לפרסום בדאגה: "עצוב ששוב הגענו למצב הזה שבועיים לפני תחילת השנה", כתבה אחת האמהות. אמא נוספת כתבה: "הייתי מעדיפה שכל עובדת שמצטרפת תקבל את המענק הזה. גם ככה רמת ההתחייבות היא כזאת נמוכה והשכר לא הכי מתגמל". מנגד בעירייה ובוועד הגנים מסבירים שלא מדובר במחסור בנשות צוות אלא בהקמת מאגר של סייעות שאפשר יהיה להיעזר בהן במהלך השנה.

מוועד הגנים נמסר: "טובת הילדים עומדת לנגד עינינו, ולכן הגורם האנושי הוא החשוב לתפקודו הראוי של הצהרון. על כן ועד הגנים שמח לתת כתף לעניין גיוס הצוותים. הגיוס נעשה על פני כל השנה לטובת בניית מאגר עשיר ומגוון של עובדים, כולל צוותים לעבודות הקייטנות בחגים, בימי חופשה ארוכים, בהחלפת צוותים במצבים של היעדרות מהעבודה מכל סיבה. אנו מברכים על פעולות אלו על מנת שההורים והילדים לא ירגישו חוסר אנושי שיפגע במרקם הפעלת הגן".

בנוסף, בסוף השבוע האחרון פורסמה בעיתונים מודעת דרושים למדריכים/ות וסייעים/ות לצהרונים בבית ספר בהרצליה. מנכ"ל רשת אפטר סקול, עו"ד יוסי זילברברג, אמר: "סך הכל אנחנו די מוכנים לשנת הלימודים, המצב טוב. בכל שנה אנחנו מפרסמים מודעות על חיפוש אנשי צוות והן רצות כל השנה. אנחנו כל הזמן בתהליך של גיוס ושל השבחה. יכול להיות מקרה שאני סוגר צוות וביום הראשון פתאום מישהו מחליט שהוא טס לחו"ל ולכן אנחנו צריכים כל הזמן גיבוי. יש לנו גם מבצעים של גיוס ואנחנו מעניקים תווי קנייה לממליצים אם איש הצוות שגויס עובד יותר משלושה חודשים ברצף. כל בן אדם שמפנה אלינו בן אדם לעבודה שעובד לפחות שלושה חודשים אנחנו מתגמלים אותו. עכשיו למשל יש מבצע שמי שמפנה אלינו גננות, מדריכים או מדריכות וסייעות או סייעים מקבל תווי זהב בשווי של 500 שקלים בכפוף לתקנון".

מהעירייה נמסר בתגובה: "כל הגנים ובתיה"ס בהם מופעלת תוכנית יול"א בהרצליה מאוישים בצוותים מלאים. מדובר במודעה שפורסמה מטעם יחידת הפיקוח על היול"א, יחידה מיוחדת שהקימה עיריית הרצליה, וזאת על מנת להיערך, לשעת צורך באם תהיה, עם כח-אדם נוסף על הכח הקיים. לגבי יוזמת תגמול ההורים – אין זו הפעם הראשונה שיש כזו יוזמה, והיא מופעלת מטעם החברה הארצית למתנ"סים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ליזה בלונדר כהן הסייעת הכי טובה חפשו אותה בפייסבוק

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אני מחפשת עבודה כסיעת שם מרב גיל 42 ג+1תושבת אלפי מנשה אשמח לתשובה והאים משלמים נסיעות מאלפי מנשה 0525433751

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לא נכון !
    ב 1-9-18 היו חסרות מדריכות צהרנים ביול"א

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר