חברי הנהלת ועד ההורים בהרצליה. מימין: יוסי סימוני, הילה לפבר, אדוה גוהר, זיו עומר ונורית כהן
חברי הנהלת ועד ההורים בהרצליה. מימין: יוסי סימוני, הילה לפבר, אדוה גוהר, זיו עומר ונורית כהן

סאגה של חצי שנה הגיעה לסיומה: נבחר ועד הורים עירוני בהרצליה

יו"ר הוועד החדש הוא זיו עומר. נורית כהן תשמש בתפקיד מזכירת הנהלת הוועד, הילה לפבר תשמש סגנית היו"ר לענייני גנים, אדווה גוהר סגנית היו"ר לבתי ספר יסודיים ויוסי סימוני סגן יו"ר לבתי ספר על-יסודיים: "יש לנו עבודה רבה", הם אומרים

פורסם בתאריך: 13.12.18 12:56

יו"ר ועד ההורים בבית הספר יצחק נבון, זיו עומר, נבחר לתפקיד יו"ר ועד ההורים העירוני החדש של הרצליה. בבחירות שהתקיימו אתמול (רביעי) במרכז הלמידה העירוני שביט ע"ש שולמית אלוני, קיבל זיו את מירב הקולות מבין יושבי ראש מוסדות החינוך בעיר שהשתתפו בהצבעה. עוד נבחרו בעלי תפקידים אחרים בהנהלת הוועד: נורית כהן תשמש בתפקיד מזכירת הנהלת הוועד, הילה לפבר תשמש סגנית היו"ר לענייני גנים, אדווה גוהר סגנית היו"ר לבתי ספר יסודיים ויוסי סימוני סגן יו"ר לבתי ספר על-יסודיים.

בהנהגת ההורים החדשה מסרבים בינתיים לחשוף את הנושאים שבהם ירצו לטפל במהלך הקדנציה. רק לאחר פגישה פנימית בין חברי הוועד החדש ובין חברי הוועד לעירייה, הם אומרים, יחשפו את הנושאים שעל הפרק.

"הבחירות היו מפגן דמוקרטיה אשר כלל 29 מצביעים מתוך 32 מוסדות חינוך בעיר: 5 גנים, 15 בתי ספר יסודיים, 6 חטיבות ביניים ו- 6 תיכונים", מסרו בוועד החדש, "עם סיום הליך הבחירות תמה מבחינתנו הסאגה של ויכוחים, מאבקים ושסעים בהרצליה, ואנו רואים בעצמנו הנהגה המייצגת את כלל הורי העיר. ההנהלה החדשה תפעל בשיתופיות ובשקיפות יחד עם נציגי מוסדות החינוך. לעירייה ולנו יש עבודה רבה בדרך להפוך את הרצליה למובילה בחינוך ולתת לילדי העיר מענה המתאים לאתגרי המאה ה-21".

עוד מסרו: "במהלך השבועיים הקרובים תיערך ישיבה ראשונה בה ייבחרו ועדות ובעלי תפקידים, ובה יוחלט על תיעדוף בתוכנית העבודה שלנו, נושאים אשר נשים על הפרק במטרה לקדם בעדיפות עליונה מול ראש העירייה, מנכ"ל העירייה ואגף החינוך. אנו מבינים שהאתגר האמיתי הוא לרתום כמה שיותר הורים למעגל ההתנדבות, ובשום אופן לא למנוע מאלו הרוצים לעשות כן להתנדב, ולכן ניתן מקום לכל נציג מוסד חינוכי ולכל הורה לקחת חלק בעשייה החינוכית בעיר".

בוועד אמרו שאל הההנהלה הנבחרת התקשרו ראש העירייה משה פדלון וסגניתו הממונה על החינוך, איה פרישקולניק. "השניים ברכו על הליך הבחירות והבטיחו לעבוד בשיתוף פעולה מלא עם הנהגת ההורים העירונית", אמרו בוועד.

נזכיר שבשנת הלימודים הקודמת התגבשו שתי קבוצות בתוך ועד ההורים העירוני, שהוא עמותה רשומה, עם פרישתם מהעמותה של חלק מהחברים. השיא היה פרישתו מהעמותה של ממלא מקום היו"ר ליאור לזר בחודש ביוני בשל חוסר הסכמה עם היו"ר המכהן ניסן משכיל על רקע אישור תקנון לוועד. בעקבות פרישתו של לזר היה רוב לפורשים שהחליטו להקים הנהגת הורים משלהם. ביולי קיימו הפורשים בחירות ונבחרו חמישה נציגי הנהלה להנהגה החדשה. בכך נוצרו שתי קבוצות של ועדי הורים, כשהעירייה מקיימת מגעים וישיבות עם נציגי שתי הקבוצות. כולם חיכו לשנת הלימודים הנוכחית שבה ייבחרו נציגי ההורים בבתי הספר והגנים כדי שאלה יבחרו את בעלי התפקידים בהנהלת ועד ההורים.

אחת המשימות הראשונות שאיתן יצטרכו חברי הוועד החדש להתמודד, היא כיצד להעביר כ-200 אלף שקלים של כספי הורים, שנמצאים עדיין בחשבון עמותת ועד ההורים העירוני.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מדהים שנציגי בתי הספר והגנים שנבחרו, היו אלו שלא העבירו כספים לועד העירוני והם אלו שרוצים פתאום את קופת הועד.
    הגנים מעולם לא אספו והעבירו כסף לועד העירוני.
    נציג בית הספר להנדסאים שנבחר לייצג את היסודיים מעולם לא אסף והעביר כסף לוועד העירוני.
    יור הועד הנבחר התנגד להעברת כסף לועד העירוני.
    יור שזר לא העבירה כסף לועד העירוני.
    יור בר אילן לא העבירה כסף לועד העירוני.
    ובעוד בתי ספר אחרים טרחו ואספו לקופת הועד ונלחמו על כל שקל, הקבוצה שנבחרה לא העבירה שקל לועד העירוני.
    אם יש כסף בקת הועד יש להחזיר אותו לבתי הספר ששילמו במשך שנים לקופת הועד.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר