חיסון. צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

גדל משמעותית מספר הגנים בהרצליה שלא מקבלים ילדים לא מחוסנים

תשעה גנים כבר הצטרפו למיזם "מחוסגן". אחת האימהות: "זה נותן שקט בכל הטירוף שיש עכשיו עם הורים שלא מחסנים את הילדים שלהם". רשימת הגנים המלאה בכתבה

פורסם בתאריך: 29.4.19 16:24

תשעה גני ילדים בהרצליה כבר הצטרפו למיזם מחוסגן. מדובר במיזם שהחל לפני כשבעה חודשים ומציע לגנים ליווי של רופא שכולל מעקב אחר השלמת תוכנית החיסונים של הילדים והתניית ההרשמה לגנים פרטיים בשנת הלימודים הבאה בהצגת פנקסי החיסונים. המיזם הוא פרי שיתוף פעולה בין ד"ר מאיר עזרא אליה, מתמחה על בטיפול נמרץ בילוד, לבין יוזמי הגן המחוסן הראשון בישראל, איתי ברשדסקי, בעלי "פשוט גן" וד"ר ליאור אונגר, מתמחה בנוירוכירורגיה. אליהם הצטרפה סתו אברהמי כמנכ"לית ויחד ייסדו את מחוסגן. בבדיקה שביצעה מערכת "צומת השרון" מול נתוני "מחוסגן", עולה כי מספר הגנים בהרצליה שהצטרפו לפרויקט עמד בנובמבר האחרון על שניים, ומאז הספיק כבר לגדול לתשעה גנים.

"שמחתי מאוד שהגן של חגית הצטרף למיזם מחוסגן", מספרת אחת האמהות לילד בגן של חגית, "זה נותן איזשהו שקט עם כל הטירוף שיש עכשיו עם ההורים שלא מחסנים את הילדים שלהם. כל הורה הביא את פנקסי החיסונים והרופאה עברה על זה. זה כיף להיות שייך למקום מסודר שחושב על כל הקבוצה ושהכל תחת שליטה, עד כמה שניתן. זה גן שמקפיד גם על אישורי מחלה, שאם ילד חולה ולא מרגיש טוב יהיה עוד 24 שעות בבית ולא ישר יחזור לגן. הפן הרפואי והבריאותי זה בהחלט סיבה מבחינתי להמשיך שם. אתה מרגיש שיש לך מענה מקצועי לכל מקרה וגם שמישהו בדק וראה אם חס וחלילה יש ילד שהוא לא מחוסן. זו גם כתובת לשאלות על חיסון מסוים, להבין למה זה טוב, מה תופעות הלוואי ולמה זה חשוב. יש לך לאן לפנות מעבר לאחיות של טיפת חלב. זו עוד אופציה וכתובת שאת יכולה לפנות אליה".

הגנים בהרצליה שהצטרפו למיזם מחוסגן הם:

גן ברל'ה ברחוב סעדיה גאון 18

גן גלי מוסיקלי ברחוב סמדר 26

הגן של חגית ברחוב קלישר 4

גן יפית ברחוב הפרסה 25

הגן החברתי של אלה ברחוב הירדן 13

מותק של משפחתון ברחוב בורוכוב 24

פעוטון רינה תינוקייה ברחוב העצמאות 7

הגן של שלומית ברחוב הרב קוק 82

פלא בגן ברחוב שירת גאולים 7.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר