תיכון היובל. צילום:עזרא לוי
תיכון היובל. צילום:עזרא לוי

נפגש בספטמבר: 5,992 תלמידי חטיבות ותיכונים בהרצליה יוצאים היום לחופש

877 בוגרי י"ב מסיימים את דרכם במערכת החינוך. מחזיקת תיק החינוך בעירייה מסכמת בסיפוק עלייה באחוזי הזכאים לבגרות בעיר והישגים לכמה חטיבות ותיכונים בעיר במהלך השנה

פורסם בתאריך: 20.6.19 08:42

5992 תלמידי חטיבות ביניים ובתי ספר תיכונים בהרצליה, בכיתות ז' עד י"ב מסיימים היום, חמישי, 20 ביוני, את שנת הלימודים ויוצאים לחופשת הקיץ. 877 מהם הם תלמידי י"ב, שסיימו אחרי 12 שנים את הלימודים במערכת החינוך.

בעיריית הרצליה מסכמים בסיפוק הישגים לא מבוטלים בחטיבות ובתיכונים, ובהם עלייה במספר הזכאים לבגרות – מ-84.5 אחוז בשנת הלימודים תשע"ז  ל-89.2 אחוז בשנת הלימודים תשע"ח. כמו כן נרשם גידול באחוזי המצטיינים בעיר, מ-17 אחוז בתשע"ז ל-18.5 אחוז בתשע"ח. אחוז הנשירה הממוצע בשלוש השנים האחרונות עומד על פחות מ-0.9 אחוז.

בתוך כך, זכה תיכון הראשונים זכה בפרס החינוך הארצי; חטיבת הביניים זאב זכתה באות מצוינות של תוכנית מארג לפיתוח חינוך המבוסס על ערכי דמוקרטיה והציונות; קבוצת תלמידים מחטיבת יד גיורא זכתה במקום שני בתחרות רובוטיקה הבינלאומית; מגמת האמנות של תיכון היובל שזכתה במקום השלישי בתחרות מגמות התיאטרון הטובות בישראל על ידי הפיקוח על לימודי תיאטרון; תיכון דור זכה בפרס הצטיינות ארצי על הובלת תהליכי למידה משמעותיים.

בנוסף, זו השנה השנייה שעיריית הרצליה מובילה הטמעת תוכנית חינוכית ייחודית EACH, במסגרתה, בין השאר, פתחו התיכונים את שערי מגמות המדעים והאמנויות לכלל תלמידי העיר. כמו כן במסגרת התוכנית משתתפים התלמידים בשלל פרויקטים למען הקהילה ותושבים משתלבים בתוכנית מנטורים ייחודית שמתקיימת בבתי הספר בעיר.

ממלאת מקום ראש העירייה וסגניתו, הממונה על החינוך איה פרישקולניק, אמרה "אנו נחושים להוביל את מערכת החינוך העירונית למקום בו חדשנותה, רוח היזמות והאיכות שלה יהווה דוגמה לכל המדינה. אני מודה לכל העוסקים ועסוקות בעשייה הפדגוגית בעיר על עבודתם המסורה ומאחלת הצלחה לתלמידים היוצאים בימים אלה לדרך חדשה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר