צילום אילוסטרציה

המקומות בקייטנה שעולה 80 שקלים אזלו תוך שעה. אחת האמהות: "אותו סיפור מהשנה שעברה"

ביקוש עצום לקייטנות שמסבסד משרד המדע והטכנולוגיה. העירייה: "אנחנו מפעילים קייטנות ב-20 שקלים ליום ומבטיחים שיהיה בהן מקום לכל ילד"

פורסם בתאריך: 24.6.19 15:07

הורים בשכונת יד התשעה בהרצליה מתלוננים כי לא הצליחו לרשום את ילדיהם לקייטנת המדע והטכנולוגיה המסובסדת שתתקיים במתנ"ס בחודש אוגוסט, זאת מכיוון שזמן קצר מאוד מתחילת מועד ההרשמה לא נותרו מקומות בקייטנה. הקייטנות, בסבסוד משרד המדע והטכנולוגיה, פועולת במספר רשויות מקומיות בארץ, אלו שנענו לקול הקורא של המשרד. השתתפות ההורים בעלות הקייטנה היא סמלית, 80 שקלים בלבד עבור חמישה ימי הקייטנה, מה שכנראה גרם לקייטנות להיות מבוקשות ביותר.

"ניסיתי להתקשר מתחילת ההרשמה בבוקר במשך שעה ללא הפסקה למתנ"ס יד התשעה כדי לרשום את הילדים שלי", מספרת מיקה ראובן, אמא לילד בכיתה א' ולילדה בכיתה ב', "התקשרתי 27 פעמים ואף אחד לא ענה לי. זו השנה השנייה שאני לא מצליחה לרשום את הילדים שלי לקייטנה הזאת, אותו סיפור בדיוק, שעה אחרי שנפתחה ההרשמה אזלו כל המקומות. זה מאוד ביאס אותי שחברות שלי מאשרמן כן הצליחו לרשום את הילדים שלהן לקייטנה ביד התשעה ואני לא. אני חושבת שזה לא הוגן ושצריכים לתת עדיפות לתושבי השכונה. זה עובד בשיטת כל הקודם זוכה. אחרי 27 שיחות סופסוף ענו לי ואמרו לי שאין מקום בקייטנה. גם מנהלת המתנ"ס ששמעה שהתקשרתי כל כך הרבה פעמים ולא הצלחתי לרשום את הילדים שלי לקייטנה התקשרה אלי, אמרה לי שאין יותר מקום בקייטנה הזאת והציעה לי לרשום את הילדים לקייטנה אחרת במתנ"ס בעלות גבוהה יותר וזה מה שעשיתי בסוף. אמנם הקייטנה הזאת עולה רק 50 שקלים יותר אבל זה עדיין מבאס".

ממשרד המדע נמסר בתגובה: "הקייטנות פועלות ברשויות מקומיות שהגישו בקשה למשרד בנושא. ההרשמה והתפעול של הקייטנות היא באחריות הרשויות המקומיות בלבד".

מעיריית הרצליה נמסר: "הקייטנה הינה של משרד המדע והיינו שמחים לפתוח קייטנה נוספת אך הדבר תלוי בו. ההרשמה לפעילות במרכזי ההפעלה העירוניים המופעלים על ידי העירייה ב-20 שקל ליום בלבד פתוחה ואנחנו מבטיחים כי יהיה מקום לכל ילד".

קייטנות המדע יפעלו בהרצליה בארבעה מתנ"סים ובשני מחזורים: בין 8-4 באוגוסט, בשעות 13:00-8:00, יתקיימו קייטנות המדע במתנ"ס יד התשעה (למסיימי כיתות ה'-ו'), במרכז הקהילתי יבור (למסיימי כיתות א'-ב', ג'-ד') ובמתנ"ס נחלת עדה וגן רש"ל ((למסיימי כיתות א'-ב', ג'-ד'). בין 15-11 באוגוסט יתקיימו קייטנות המדע ביד התשעה (למסיימי כיתות א'-ב', ג'-ד') ובמתנ"ס נוף ים (למסיימי כיתות א'-ב', ג'-ד').

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר