מנהלי בתי הספר החדשים. צילום באדיבות עיריית הרצליה

בהצלחה: הכירו את המנהלים החדשים של בתי הספר בהרצליה

המפקד שהפך לאיש חינוך, המנהלת שמתמחה בהוראת מחוננים, מייסד הישיבה שינהל את התיכון הדתי. מי הם חמשת המנהלים החדשים של בתי הספר בהרצליה?

פורסם בתאריך: 16.7.19 14:05

הכירו את המנהלים החדשים שיחלו את עבדותם בתחילת שנת הלימודים הבאה בבתי הספר בהרצליה. לאחר ששבעה מנהלים במוסדות החינוך בהרצליה פרשו מתפקידם בסוף שנת הלימודים שהסתיימה לאחרונה, הודיעה היום העירייה על מינויים של מנהלים חדשים לחמישה מבין בתי הספר.

מיכל גוטליב פרידור היא המנהלת החדשה של בית הספר היסודי נוף ים והיא מחליפה את ציפי זבדי, שניהלה את בית הספר במשך חמש שנים. פרידור היא בת 50, נשואה לברק ואמא לבן ואדם ומתגוררת ברמת השרון. בעלת תואר שני בניהול תקשורת מהניו סקול, ניו יורק ומתמחה בהוראת מחוננים. היא עבדה כמנהלת במשך ארבע שנים ומסיימת עכשיו את ניהול בית הספר היסודי גשר בכפר שמריהו. היא מאמינה בקשר האנושי כבסיס לעשייה החינוכית, ובהקניית מיומנויות חברתיות רגשיות לצד חדשנות פדגוגית.

מנהלת נוף ים מיכל גוטליב פרידור. צילום באדיבות עיריית הרצליה

 

יורי קדר הוא המנהל החדש של בית הספר היסודי ברנר והוא מחליף את אורנה בארנס, שניהלה את בית הספר במשך שמונה שנים. הוא בן 52, נשוי ואב לשלושה, גר כיום בתל אביב וגדל בקיבוץ מעוז חיים. הוא בעל תואר ראשון במזרח תיכון ותואר שני במדיניות ציבורית ותוכנית להכשרת מנהלים "אבני ראשה". שירת בקבע במשך 26 שנים בצה"ל בתפקידי פיקוד, הדרכה ומטה. הוא פרש מצה"ל בינואר 2013 ועשה הסבה להוראה ועבד בתור מורה להיסטוריה ומחנך בתיכון. בשלוש השנים האחרונות היה מנהל של שכבות י'-יב' בתיכון עירוני י"ד בתל אביב.

מנהל ברנר יורי קדר. צילום באדיבות עיריית הרצליה

 

עינת בן נאים היא המנהלת החדשה של בית הספר היסודי יוחנני והיא מחליפה את נירה אלפן, שניהלה את בית הספר במשך שבע שנים. היא בת 45, נשואה לאלון ואם לשלושה ילדים. היא פותחת את שנתה ה-21 במערכת החינוך, בעלת שני תארים בחינוך ובוגרת מסלול הכשרת מנהלים מטעם "אבני ראשה". היא היתה במשך שבע שנים בצוות המוביל של בית הספר "אביגדור ורשה" בקרית אונו ושימשה ארבע שנים כסגנית מנהלת. היא אומרת שהיא מגיעה לניהול "מתוך אמונה שאפשר אחרת, שאנחנו יכולים ליצור עבור ילדינו סביבה בטוחה ונעימה לגדול בה, להתפתח ולצמוח".

מנהלת יוחנני עינת בן נאים. צילום באדיבות עיריית הרצליה

 

אפרת אסולין היא המנהלת החדשה של בית הספר היסודי ממ"ד בר-אילן והיא מחליפה את זאב רץ, שניהל את בית הספר במשך 27 שנים. היא בת 39 ואמא לארבעה. היא בעלת תואר ראשון במנהל חינוכי באוניברסיטת בר אילן ותואר שני בניהול מערכות חינוך מהמרכז ללימודים אקדמיים. היא בעלת עשר שנות ניסיון, היא לימדה באולפנית "ישורון", שימשה כרכזת חינוך חברתי, רכזת שכבה, חברה בצוות הניהול ומחנכת בבית הספר "נוה אברהם" בפתח תקווה.

מנהלת בר אילן אפרת אסולין. צילום באדיבות עיריית הרצליה

 

יואל רז הוא המנהל החדש של בית הספר הממ"ד חמ"ד תיכון אחיה שמחליף את אריאל בן ברוך, שניהל את בית הספר שבע שנים. הוא בן 39, אב לשמונה ומתגורר ביישוב נופים. הוא בעל תואר ראשון במשפטים מאוניברסיטת בר אילן, תואר ראשון בחינוך ממכללת יעקב הרצוג ותואר שני במנהל חינוכי ממכללת אורות ישראל. הוא בעל עשר שנות ניסיון בניהול, הקים וניהל את הישיבה התיכונית ימ"ה אלקנה וניהל את חט"ב כפר הנוער אמי"ת פתח תקווה.

מנהל תיכון אחיה יואל רז. צילום באדיבות עיריית הרצליה

 

שמותיהם של מנהלי בתי הספר לחינוך מיוחד נתיב וחטיבת הביניים עתיד רזיאל טרם פורסמו.

ראש עיריית הרצליה, משה פדלון: "איחולי הצלחה למנהלות ולמנהלים החדשים. הם  מביאים איתם ניסיון עשיר, רעיונות חדשניים ויצירתיים ורצון עז לתרום למערכת החינוך ולהוביל את התלמידים להגשמת יעדיהם וחלומותיהם בצורה המיטבית".

ממלאת מקום וסגנית ראש העירי הממונה על תיק החינוך, איה פרישקולניק: "הרצליה מקבלת בזרועות פתוחות את המנהלות והמנהלים החדשים. יחד עם הצוות הפדגוגי המצוין נמשיך להוביל מדיניות ליצירת סביבה חינוכית בטוחה, חדשנית ויוזמת המאפשרת לכל התלמידים להתפתח ולממש את מלוא כישרונותיהם".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משה לוי

    יוחנני זה מודל לחיקוי בהצלחה למנהלת החדשה , אני כל פעם נפעם איך הבית ספר הזה מרכז קהילת שלם אחרי צהרים עם חוגים ופעילות לילדים וגם של תנועת נוער כנפיים של קרמבו . רוב בתי הספר היסודיים שממה . בעבר היה פעילות אחרי צהרים גם לילדים וגם להורים אבל זה נגנז עוד בימי גרמן, ובעצם בניגוד לערים כמו אחרות ששם יש פעילות רחבה אחרי צהרים בבתי הספר היסודיים בהרצליה די ריקים . הם שוממים אחרי הצהרים ובערב לפחות ברוב מרכז העיר .

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר