ליאור לזר. צילום רונן דבש
ליאור לזר. צילום רונן דבש

אחרי המנהלת: מדוע הודיע יו"ר הנהגת ההורים ביוחנני על פרישה?

הורים בהנהגת ההורים בבית הספר מספרים כי ליאור לזר פרש בעקבות חילוקי דעות עם חברים בהנהגה סביב התערבות יתר של ההורים בניהול בית הספר. לזר: "עבודה משותפת של כלל הגורמים היא תנאי להצלחה"

פורסם בתאריך: 28.7.19 18:37

יו"ר הנהגת ההורים בבית הספר היסודי יוחנני בהרצליה, ליאור לזר, הודיע בשבוע שעבר על פרישתו מראשות הנהגת ההורים של בית הספר. לזר שימש כיושב ראש ההנהגה במשך שש שנים ברציפות, והוא עוזב במקביל למנהלת בית הספר, נירה אלפן, שפרשה מהתפקיד בסוף שנת הלימודים שהסתיימה בחודש שעבר. לזר פעל בשנים האחרונות גם כנציג הרצליה בפורום ההורים הארצי, ושימש אלקטור ארצי של הרצליה.

לפי הורים בהנהגת בית הספר וגורמים ברשות, הפרישה של לזר נבעה כתוצאה מחילוקי דעות שלו עם הורים אחרים בהנהגת ההורים לגבי התערבות יתר של הורים בהנהגה בניהול בית הספר.

"שמחתי לשרת את תלמידי והורי יוחנני בשש השנים האחרונות", אמר לזר, "בית ספר יוחנני היה הבית השני שלי וטובת קהילת יוחנני היתה כל העת לנגד עיניי. אני מאחל להנהגה החדשה שתקום שתשכיל להוות שופר להורים ולעבוד בשיתוף פעולה עם ההנהלה. עבודה משותפת של כלל הגורמים היא תנאי להצלחה. חשוב היה לי כיו"ר, כשהיו מחלוקות, לנהל שיח מכבד תוך כבוד הדדי שתמיד טובת ילדי יוחנני היתה במרכז. לא תמיד השגנו את כל היעדים והחלומות. תמיד ישנן עוד שאיפות להגשים. אך אני גאה שבית ספר יוחנני הפך להיות מבתי הספר הכי מבוקשים בעיר, מה שבולט בוועדות העברות".

לזר הוסיף: "האווירה הייחודית ביוחנני וההידברות בין הוועד להנהלה היא חסרת תקדים. רמת האמון בין העירייה לוועד – אין שני לה בעיר, מה שפתח דלתות רבות כמו שיפוץ בית הספר, הצללה, עיבוי תקציבים וכדומה. חשוב לשמר את מערכת היחסים הזו שנבנתה בעמל רב. אני מאחל המון הצלחה להנהגה שתבחר ולמנהלת הנכנסת ושיתוף פעולה רב בין שלושת הגורמים – ועד, הנהלה ורשות – זו הנוסחה להצלחה מירבית".

יו"ר הנהגת ההורים העירונית, זיו עומר: "שמענו בצער על פרישתו של ליאור מהנהגת הורי יוחנני. ליאור היה במשך השנים האחרונות נדבך מרכזי בהנהגות ההורים והיה מעורב בפרוייקטים רבים כגון מכרז צהרוני הגנים, נציג הנהגת ההורים ביול"א, יו"ר ועדת כספים, נציג הרצליה בפורום ההורים הארצי ועוד. כולי תקוה שליאור ימשיך לתרום ברמה העירונית, וימשיך בדרכו הנעימה ובתקשורת החיובית אותה הוא מביא".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. גבי שמעיה

    חוזר מנכ"ל קובע בכול מקרה שאי אפשר לכהן יו"ר ההנהגה יותר מ3 שנים

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר