הפגנת הורי ותלמידי הנדיב מול בניין העירייה

ההורים הפגינו בפתח ישיבת המועצה: "לא שולחים ילדים ללמוד באתר בנייה"

בתום הפגנת הורי ותלמידי הנדיב נכנסו המפגינים לישיבה ושמעו את הדיון בעניינם. בסופו של הדיון סוכם שתתקיים פגישה בין פדלון להורים בשבוע הבא ושימונו מומחים חיצוניים ובלתי תלויים לבדיקת נושאי הבטיחות והרעש

פורסם בתאריך: 31.7.19 08:35

עשרות הורים ותלמידים מבית הספר הנדיב בהרצליה הפגינו אתמול (שלישי) מול בניין העירייה, בפתח ישיבת מועצת העיר שלא מן המניין, נגד החלטת העירייה לקיים את הלימודים כסדרם בבית הספר למרות הבנייה הסמוכה. המפגינים נשאו שלטים שעליהם נכתב: "פדלון הבטחות מקיימים לא בונים לפני שמפנים" ו-"פדלון לא שולחים ילדים ללמוד באתר בנייה". המפגינים נכנסו לאולם הישיבות שבו התקיימה ישיבת מועצת העיר והקשיבו לדיון הסוער שהתקיים בעניין.

חברת מועצת העיר תמי גרוסמן הציגה את המצב הקיים והנקודות הבעייתיות בהחלטת העירייה ודרשה מראש העירייה משה פדלון להיענות לבקשת ההורים, שהתבססה על הצעת ראש העירייה כפי שעלתה בפגישה עם הנהגת ההורים ב-14.7, להעביר כמקשה אחת את בית הספר למתחם נבון תוך שימוש בפריקסטים. היא גם ביקשה לקבל את כל האישורים הנדרשים ותוכנית הבטיחות שלטענת ההורים עד כה לא הוצגו בפניהם. גם הנושא של שיפוץ אולם הספורט, שנדחה לעת עתה, הועלה וכן הצורך לבצע שיפוץ מקיף בבית הספר בהקדם.

בסופו של דבר, סוכם שימונו מומחים חיצוניים ובלתי תלויים הן להיבט הבריאותי (נזקי הרעש) והן להיבט הבטיחותי בשיתוף עם ההורים וכל אלה יומצאו עד לפגישה שתתקיים בין נציגי העירייה המקצועיים וההורים ב-6.8 בנוכחות ראש העירייה. בפגישה זו יוצגו כל חוות הדעת, התוכנית התחבורתית וכל ההתארגנות של העירייה. ראש העירייה קרא ליו"ר הנהגת ההורים בבית הספר, מירב בראונשטיין, לדבר בפני המועצה.

ההורים והתלמידים בישיבת המועצה

נזכיר כי ביום שלישי שעבר עיריית הרצליה דחתה את בקשת הורי בית הספר הנדיב להעביר את התלמידים, כמקשה אחת, לשטח סמוך לבית הספר, בזמן שיתקיימו עבודות על פרויקט פינוי בינוי של ארבעה מבנים ברחוב עזרא הסופר. ההורים חוששים כי כ-650 התלמידים בבית הספר יהיו בסיכון בטיחותי בשל כלים כבדים שיעברו באיזור ובשל עגורנים שעלולים ליפול ויהיו חשופים במשך כמה שעות ביום למטרדי אבק ורעש כתוצאה מהבניה.

ביום ראשון שיגר ראש עיריית הרצליה מכתב להורים לתלמידים בבית הספר הנדיב ובו הוא מבקש לפזר את עננת השמועות לגבי ההתנהלות והסדרי הבטיחות בסביבת בית הספר בזמן העבודות. הוא כתב כי בימים הקרובים תקבע פגישה בבית הספר או בקרבתו, בה נציגי העירייה המקצועיים יגיעו להציג בפני כל הורה שירצה בכך את תוכניות ההתארגנות וחוות הדעת.

תמי גרוסמן

תמי גרוסמן

גרוסמן אמרה בתום הישיבה לצומת השרון: "אני מודה לראש העיר שאפשר לערוך דיון פתוח בנושא, הורי בית ספר הנדיב דורשים מראש העיר לעמוד מאחורי חלופות שהוא עצמו הציע ומופיעות בפרוטוקול ישיבה שנערכה ב-14.7, לדאוג לבטיחותם של ילדי בית הספר ולאפשר להם לעבור למבנים חלופיים בזמן ביצוע פרויקט פינוי בינוי במתחם עזרא הסופר הגובל בבית הספר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. איריס לוי

    גם גני הילדים באזור בתוך אתרי בנייה – כל אזור הרישום של" שכונת הנדיב " אתר בנייה אחד גדול . ראש העיר ידע גם ידע שנים שיש תוכניות בנייה ולא תכנן שום חלופה לגנים ולילדי בתי הספר . בסופו של דבר אם היה בונה מראש עוד גנים וכתיות לימוד הרי היה מרוויח, אחרי כל הבנייה שבאזור תגמר יצטרכו עוד גנים חדשים ועוד כיתות להרבה משפחות – ראש עיר לא חכם וגם לא חבריו לעיריה – ב ו ש ה

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר