משתתפי ועידת החינוך בהרצליה. צילומים
משתתפי ועידת החינוך בהרצליה. צילומים

האתגרים, הסלולרי ובלי שיעורי הבית: היום ועידת החינוך הגדולה של הרצליה

הוועידה תתקיים בהרצליה כחלק מוועידת החינוך של ערי ישראל המתקיימת החודש ב-11 ערים ברחבי הארץ. מה מחכה לכם? תכנים מרתקים, הרצאות מסקרנות ושיחות על הנושאים הבוערים בסדר היום של מערכת החינוך המקומית

פורסם בתאריך: 21.8.19 09:44

היום, יום רביעי, תתקיים ועידת החינוך של הרצליה זו השנה השנייה. הוועידה היא חלק מחודש החינוך של העיר וחלק מוועידת החינוך של ערי ישראל שמתקיימת החודש ב-11 ערים ברחבי הארץ. זו הוועידה המרכזית הנערכת לקראת פתיחת שנת הלימודים תש”פ. הוועידה תתקיים בבר בעיר, ברחוב בן גוריון 7, בין השעות 20:15-16:00. ההשתתפות אינה כרוכה בתשלום אך מומלץ להירשם מראש באתר בלינק המצורף:

הוועידה תדון בכל הנושאים הבוערים במערכת החינוך בעיר, על מורכבותה, הישגיה, והאתגרים איתם היא מתמודדת. משתתפי הוועידה ידונו בנושאים החמים שמעסיקים עת מערכת החינוך בהרצליה לאחרונה – בצמצום שיעורי הבית באופן ניכר בבתי הספר היסודיים בעיר עד לביטולם המוחלט ובהתמודדות של מערכת החינוך עם השימוש הגובר במכשירים סלולריים. ד"ר אייל דורון, מהמרצים המבוקשים בארץ, ירצה על “עשרת הדברים שחייבים לדעת על חינוך במאה ה-21”. ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, ידבר על החזון של מערכת החינוך בהרצליה ועל האתגרים שבדרך. את הכנס תנחה מרב בטיטו, עיתונאית, מגישת טלוויזיה ורדיו.

אחרי דברי ברכה קצרים של עורך מלאבס אייל יצחקי, יישאו דברים מזכ”לית הסתדרות המורים, יפה בן דויד, ויו”ר מחלקת כספים מנהל כ"א ורכש בארגון המורים אבי פסקל. בהמשך תתקיים שיחה אישית עם של בטיטו עם פדלון.
הפאנל הראשון יעסוק במערכת החינוך בעידן הסלולר. בפאנל ישתתפו מ”מ וסגנית ראש העיר הממונה על תיק החינוך ותיק הנשים איה פרישקולניק, סגן וממלא מקום מועצת הנוער הרצליה יובל אשרי ונציגת תנועת "תנו לגדול על שקט" סתיו קפון.

הפאנל השני יעסוק בביטול שיעורי בית בבתי הספר היסודיים בעיר. בפאנל ישתתפו ראש אגף החינוך הרצליה ד"ר יעקב נחום, יו”ר הנהגת ההורים בית ספר היסודי לב טוב ויו”ר הנהגת הורי הגנים בהרצליה לשעבר עו"ד תומר שילה, מייסדת תכנית “אני יכול להצליח” (א.י.ל) המרכז הבינתחומי הרצליה ד”ר דפנה קופלמן רובין, יו”ר מועצת התלמידים בחטיבת שמואל הנגיד יולי יבין ומחנכת כיתות א’-ו’, בית הספר ברנדיס, עטרה כלימור, חברת הסתדרות המורים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר