צילום אילוסטרציה

יש תלמידים שהגיעו: שביתה חלקית הבוקר בחטיבת הנגיד

חברים בהנהגת ההורים שהגיעו הבוקר לחטיבה כדי להסביר על המאבק לתלמידי כיתות ז' והוריהם לא הורשו להיכנס לבית הספר (וידאו). הנהגת ההורים במסר להורים: "לא למתוח ביקורת על ילדים שהגיעו ללימודים"

פורסם בתאריך: 6.9.19 11:24

חלק מתלמידי חטיבת הנגיד, רובם תלמידי כיתות ז', הגיעו הבוקר ללימודים, למרות הודעת הנהגת ההורים בחטיבה על שביתה, במסגרת המחאה נגד הארכת שבוע הלימודים בחטיבה לשישה ימים. גורם בבית הספר סיפר שיש כיתות שתלמידיהן לא הגיעו, ומנגד שיש תנועת תלמידים בכיתות אחרות.

כמה הורים, חברים בהנהגת ההורים, הגיעו הבוקר לשער בית הספר כדי לשוחח עם תלמידי כיתות ז' והוריהם על המאבק. למקום הגיעו שני שוטרים ושני פקחי עירייה וההורים לא הורשו להיכנס לתחומי בית הספר. למקום גם הגיעה מפקחת משרד החינוך.

בהנהגת ההורים העבירו מסר להורים: "בוקר טוב לכולם, תודה למאות הילדים וההורים שהחרימו את הלימודים היום. השביתה הצליחה מאוד, היו כיתות רבות שבהן הגיעו ילדים ספורים בלבד. השביתה עוררה את הלחץ המצופה אצל הרשויות, ולמקום הוזעקו: 2 שוטרים, 2 שוטרים עירוניים, 1 קב"ט בתי הספר (שהוקפץ מביתו)
1 סגן אבטחה בעירית הרצליה (שהוקפץ מחוף הים) וזאת בנוסף לשומר בית הספר שנכח במקום. כל אלה הוזעקו כדי לפנות מהמקום שני מבוגרים וילדה בת 14, נציגי ועד ההורים המוסדי ומועצת התלמידים, שהגיעו הבוקר לשערי החטיבה ושוחחו עם תלמידים והורים על השביתה, על עקרונות המאבק ועל התנהלות המערכת לאורך התהליך. גם מפקחת בית הספר הוזעקה (ביום שישי!) לחטיבתנו. בקיצור, הוכחנו אחדות מרשימה ביותר, וזכינו להצלחה גדולה".

עוד כתבו: "יש כמה מסרים שחשוב להעביר לילדים: "ההחלטה על השביתה היא של ההורים, אחרי שהתוודעו לכשלים הרבים בתהליך ואחרי שכל ניסיונות ההידברות נכשלו. היא לא החלטה של הילדים, ואין להפעיל עליהם כל לחץ בנושא. אנחנו הכתובת; שביתה היא זכות חוקית בדמוקרטיה, כל ניסיון להציג אותה כבלתי חוקית מעלה תהיות קשות על מידת הידע האזרחי והחינוכי של המציג; אנא חדדו את המסר מול הילדים שלא להפעיל לחץ נוסף על הילדים שהגיעו. בכיתות רבות מדובר במספר מועט ביותר של ילדים, שגם כך מרגישים מאוד לא בנוח עם המצב. חשוב לכבד דעות שונות, ובעיקר לזכור שההחלטה היא של ההורים".

צפו:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. אורלי

    המפקחת נראית כועסת.
    אולי בגלל שאילצו אותה לבוא ביום שישי.
    כל הכבוד להנהגת "הנגיד"!!

  2. פדלון תתפטר

    ראש אגף החינוך שלך מחרב את החינוך בעיר!
    גם ב"הנגיד" וגם ב"הנדיב" הכל מתמוטט.
    בושה למערכת החינוך של הרצליה שמנוהלת ע"י שריף כל יכול.
    בוז!!

  3. יהודית לוין

    כל הכבוד להנהגת ההורים. יהודית לוין היא מנהלת גרועה. כבר שנים שהיא מדרדרת את בית הספר ולכן הרבה מורים מעולים עזבו את בית הספר וחבל. עצוב לראות שבמקום להשקיע מאמץ בלשפר את החינוך, הלימוד והתשתיות של בית הספר המנהלת פוגעת במשאב היחיד שיש לה הצוות והתלמידים. שמנהלת בית הספר היא מורה לאנגלית סוג ז – ככה נראה המוסד. בושה

  4. שני

    אולי הנהגת ההורים צריכה לגנות את אותם הורים שדיברו בצורה לא מכבדת ,מאיימת כלפי הנהלת בית הספר שעושים את עבודתם ומבצעים הוראות שקיבלו ממשרד החינוך .
    יש דרך והתנהגות שאותה אסור לחצות.
    ואת ההתנהלות הזאת ראו תלמידים .

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר