בורג באשכול הגנים בשכונת גליל ים

"במתחם הגן מפוזרים ברגים, מסמרים, ואפשר גם למצוא חוטי ברזל"

וזו לא בעיית הבטיחות היחידה שעליה מתלוננים ההורים באשכול הגנים בשכונת גליל ים. העירייה: "לעירייה לא הגיעו תלונות אלו. לאור פנייתכם הועברו הנושאים לבדיקת הגורמים המקצועיים"

פורסם בתאריך: 3.10.19 17:24

הורים לילדים הלומדים באשכול הגנים בשכונת גליל ים מתלוננים על ליקויי בטיחות בגן. בין השאר, הם מספרים כי במתחם מפוזרים ברגים ומסמרים רבים, בחריצים שבין הרצפות, ועל אף שנעשתה פנייה לעירייה על ידי הצוות ועל ידי ההורים, הברגים לא נאספו וההורים אוספים בעצמם את הברגים. מדובר בגנים חדשים, וההורים מניחים שהברגים הגיעו מהבניה והתקנת האביזרים בגן ומחוץ לו.

"במתחם הגן מפוזרים ברגים, מסמרים, ואפשר גם למצוא חוטי ברזל", מספרת אחת האמהות לתלמיד בגן טרום טרום חובה לחינוך מיוחד במתחם, "אנחנו ההורים מצאו המון ברגים ומסמרים במבואה, בכניסה לגן ובחצר, ולמרות שאספנו לא מעט עדיין יש הרבה מסמרים וברגים בכל מקום. ההורים התלוננו בפני הגננת ובנוכחותי היא התקשרה כמה פעמים לעירייה. היא נענתה שזה יטופל. גם אני פניתי לעירייה בעניין. בנוסף, יש מתקן טיפוס לילדים בחצר שהיה בו בורג חשוף. הגננות שמו איזולירבנד אבל מאוד קל להוריד את זה ובשנייה אחת של חוסר תשומת לב עלול לקרות אסון".

עוד טוענת האם כי גם הגדר המקיפה של הגן חשופה, ושביקשו מהעירייה לכסות אותה. "בנוסף", אומרת האם, "חסרה לנו בגן מרפאה בעיסוק. טרם קיבלנו אישור רשמי על כך כדי שנוכל לקבלת את הטיפול דרך המרפאה".

אב לילד בגן, שמוליק ניסים, מוסיף: "מיום ההיכרות הראשון לפני תחילת שנת הלימודים גילינו שיש ברגים מפוזרים ברחבי החצר. יצאנו ההורים עם הילדים לחצר ואחת האימהות ראתה בורג שתקוע בין אחד המתקנים, ואז שמנו לב שיש הרבה ברגים בחצר וליד המתקנים. התחלנו ההורים לאסוף את הברגים בחצר, ואנחנו מקווים שהחצר אכן נקייה מברגים. נותרו עדיין לא מעט ברגים בדרך מהשער לכניסה לגן עצמו שאנחנו ממשיכים כל יום לאסוף וזה לא נגמר. במשך חודשיים עדיין לא אספו את הברגים. הילד שלי סקרן ואני חושש שהוא ירים את הברגים האלה. יש שם ילדים קטנים שיכולים להכניס את זה לפה וזה ממש מסוכן".

הוא מוסיף: "בגן יש גם מעצור לחלון שאינו תקני ואחד מהם התפרק תוך זמן קצר. אשמח מאוד שיועץ בטיחות מטעם העירייה יבדוק את כל הגן".

תגובת העירייה: "לעירייה לא הגיעו תלונות אלו. לאור פנייתכם הועברו הנושאים אל הגורמים המקצועיים לבדיקתם, התייחסותם וטיפולם הדחוף".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר