מחאת ההורים והתלמידים בחטיבת הנגיד
מחאת ההורים והתלמידים בחטיבת הנגיד

הורי החטיבה משביתים את השעה הראשונה ללימודים: "לא נרפה עד שיימצא פתרון"

מאז תחילת השנה שיבשו הורי חטיבת הנגיד את הלימודים בימי שישי. עכשיו הם החליטו לפזר את העיצומים לאורך השבוע "כדי לצמצם את הפגיעה בתלמידים"

פורסם בתאריך: 22.10.19 18:32

הורים בחטיבת הביניים שמואל הנגיד בהרצליה ממשיכים במחאתם נגד לימודים בימי שישי בבית הספר, והחליטו להשבית את שעת הלימודים הראשונה מחר (רביעי), עד השעה 9:15 בבוקר. נזכיר כי מתחילת שנת הלימודים השביתה הנהגת ההורים בכל יום שישי את הלימודים לשעה או ליום שלם, זאת בשל החלטת משרד החינוך להעביר את מתוכנת ימי הלימוד בבית הספר מחמישה לשישה ימים, מהלך שמבטל למעשה את תוכנית "שישי יצירתי" במסגרתה לומדים תלמידי החטיבה בימי שישי לימודים לא פורמליים.

בהודעה שהועברה מהנהגת ההורים בבית הספר נכתב: "מחר יתחילו הלימודים בחטיבה בשעה 9:15. לאחר דיונים ארוכים בקבוצות השונות ובאופן פרטי, הוחלט להשעות לעת עתה את השבתת ימי השישי כדי שלא לפגוע בכיתות שבהן מרוכזים לימודי מקצוע ספציפי בעיקר בימי שישי. עם זאת לא נרפה מהעיצומים הננקטים ומהמחאה הכוללת עד שיימצא פתרון לסוגיה, ועד שיוחלו על החטיבה כללי מינהל תקין וערכי. המאמצים שלנו יתרכזו בהיבט החוקי – איל פביאן הגיש היום שאילתה בנושא לקראת ישיבת המועצה הקרובה, ובלחץ הציבורי באמצעות השבתת לימודים ספורדית. העיצומים ייערכו בפיזור שבועי משתנה באופן שיצמצם את הפגיעה בתלמידים, אבל יעביר לרשויות מסר חד וברור: חינוך בחטיבת הנגיד ייעשה מתוך מענה מקיף לצורכי החטיבה וקיום כללי המינהל התקין. לכן מחר, יום רביעי, תושבת השעה הראשונה ללימודים, ותלמידי החטיבה יגיעו ללימודים בשעה 9:15 – בחולצות שחורות!".

בעבר מסרה עיריית הרצליה כי "ראש עיריית הרצליה ניסה ככל יכולתו לשנות את החלטת משרד החינוך, ואף פנה באופן אישי אל מנכ"ל המשרד בבקשה לבדוק ולבחון מחדש את הנושא עם מנהלת המחוז, על מנת שהמצב יישאר כפי שהיה במשך העשור וחצי האחרונים". ממשרד החינוך נמסר בעבר כי "ההחלטה בדבר מעבר החטיבה למתכונת של שישה ימי לימוד כבשאר חטיבות הביניים בעיר, התקבלה על ידי כל הדרגים המקצועיים במשרד החינוך".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יוסי

    בשורה התחתונה ההורים ו/או התלמידים הפסידו במאבק. הפגנות לא מביאות לשינויים, זה לא ברור לכם? לא ברור מדוע ההורים לא עשו את הדבר היחיד שהיה יכול להביא להם ניצחון: ללכת עם העניין שלהם לבית המשפט. בטוח יש בין ההורים עורכי דין ואם לא הלכו לבית המשפט סימן שאין להם קייס משפטי או במילים אחרות: תקפלו את הזנב ותנו לתלמידים ללמוד בשקט

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר