מימין לשמאל: רחלי ויינר, עופרי בורנשטיין, רפי לוי, לימור פליגלר חזן וסיוון שנפ טוטלמן. צילום: זיו עומר

הצהרונים, הקייטנות, הילדים האלרגיים: מה התוכניות של חברי ועד הגנים החדשים?

רחלי ויינר, עופרי בורנשטיין, רפי לוי, לימור פליגלר חזן וסיוון שנפ-טוטלמן הם חמשת חברי ועד הורי ילדי הגנים החדש של הרצליה שנבחרו אתמול. מה הם מבטיחים לקדם?

פורסם בתאריך: 4.11.19 17:22

רחלי ויינר (גן אורות), עופרי בורנשטיין (גן נרקיסים), רפי לוי (גן יובל), לימור פליגלר חזן (גן סיגלית) וסיוון שנפ-טוטלמן (גן שרון) הם חמשת חברי ועד הורי ילדי הגנים החדש של הרצליה. החמישה נבחרו אתמול בבחירות שהתקיימו בבית קינן בהשתתפות קהל רב, 48 מהם בעלי זכות בחירה. חברי הוועד היוצא הם הילה לפבר, מור רמלר בנדורי, עדי שאולי ולי-היא יעקובסון.

לוי, בן 42, תושב הרצליה הצעירה, אב לשניים שאחד מהם ילד עם אלרגיה מסכנת חיים, אמר כי "ישים דגש על שילוב הילדים האלרגנים בצורה נכונה וטובה בגני הילדים", ושבכוונתו "להוות שותף מרכזי עם חבריי האחרים בהובלת המכרז על הצהרונים שעתיד לצאת לדרך במהלך שנת 2020. המוטו שלי זה לעבוד ביחד כצוות אחד חזק ומגובש , בשקיפות מלאה תוך כדי רתימת גורמי העירייה לנושאים אותם אנחנו רוצים לקדם ולשפר ולהפוך אותם לפרטנרים אמיתיים ומשמעותיים, זאת כמובן בלי להתפשר על הרצונות שלנו להפוך את סביבת ילדנו למקום הטוב והראוי ביותר".

ויינר, אמא לארבעה, מהנדסת תעשייה וניהול ובעלת עסק משותף עם בעלה להפקת ארועים ויחסי ציבור, מתנדבת בועדי ההורים בגנים זו השנה השלישית. "הייתי שותפה בשנה האחרונה בקידום פתיחת גן ממלכתי דתי בהרצליה פיתוח, שייתן מענה לכל סוגי האוכלוסיה בשכונה", אמרה, "ישנם נושאים מאוד קרובים לליבי שהייתי רוצה לקדם ולטפל בהם, כגון פיקוח על הצהרונים, תזונה בגנים , שיטת הרישום לגנים והתשלום אליהם, חיבור הגנים לקהילה ועוד".

גם פליגלר חזן, אם לשניים, מתנדבת בוועד ההורים בגן של בתה זו השנה השלישית. "אני מאמינה שבעזרת הירתמות שלנו, ההורים, השהות של ילדינו בגן יכולה להשתפר פלאים, ואם נסייע לצוות החינוכי בנושאים מנהלתיים, הצוות יוכל להשקיע את זמנו בחינוך ולמידה", היא אומרת, "הנושאים אותם הייתי רוצה לקדם הם דרישה לגיוס ולהכשרת כוח אדם איכותי בצהרון; בניית שיח פורה בין הצוותים השונים, ההורים אל מול המערכת, שקיפות ושיתוף פעולה; בניית תהליך מסודר שבו ועד ההורים בכל גן ידע למי הוא צריך לפנות ומתי (כרגע ועד ההורים תלוי בוועד העירוני עבור מידע זה); שימור השיטה החדשה של תשלומי הגן; לקיחת חלק פעיל במכרז הצהרונים החדש לקראת שנת הלימודים הבאה, תוך מתן דגש בנושא איכות הצוות וקייטנות הקיץ".

שנפ טוטלמן, אם לשלושה, אמרה כי בכוונתה "להמשיך בדרכו של הועד היוצא, לטפח ולהעמיק את הקשרים והשיח שנוצר אל מול המערכת העירונית", ושתשים דגש על תכנון עתידי של מערכת החינוך, צרכיה ופיתוחה לאורך זמן; שיפור ושיפוץ מבני הגנים תוך הסתכלות שנתית קדימה ומציאת פתרונות לגנים מראש; לקיחת חלק פעיל בוועדת היול"א (הצהרונים) להמשך שיפור התנאים והקייטנות ומעורבות במכרז הצהרונים הבא, בדגש על השתפרות כללית ומתן מענה הולם לקייטנות הקיץ;
שיפור וייעול מערכת השיבוצים לגנים במטרה ליצור איזון עירוני והורדת עומסים; המשך שיפור ושימור כח האדם הקיים לצד גיוס, הכשרה איכותית ופיקוח רציף כדי למזער תחלופות צוות ויצירת מאגר יציב קבוע ואיכותי; שמירת והעמקת הקשר המשולש: הורים-צוותים-עירייה, ליצירת עשייה משותפת למען חינוך הילדים בעיר".

בורנשטיין, אם לשניים, אמרה כי "בשנתיים האחרונות ועד הגנים פעל רבות לשיפור תנאי הצהרונים בעיר, לצערנו עבודתו שם לא הסתיימה ואני מבטיחה לפעול רבות בנושא. אני רואה לנכון כי תהיה מעורבות גדולה יותר של ועדי השכונות בתחום החינוך ואפעל לטובת שיתופי פעולה שכאלו לאור העבודה הנפלאה שעושים ועדי השכונות בתחומים רבים כל כך לטובת התושבים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר