השר פרץ והתלמידים בחדר המייקרס
השר פרץ והתלמידים בחדר המייקרס

הפתעה: שר החינוך הגיע לביקור פתע ביצחק נבון

"ככה לא מספיקים לקנות שטיחים חדשים או לסדר את הגינה", אמר השר רפי פרץ, "פגשתי מנהלת שמובילה את המקום להישגים, מורים ומורות נפלאים ותלמידים עם ברק בעיניים"

פורסם בתאריך: 28.11.19 11:17

שר החינוך רפי פרץ, ערך ביום שלישי ביקור פתע בבית הספר יצחק נבון בהרצליה, שהחל לפעול בשנה הלימודים הקודמת. בבית הספר לומדים תלמידי כיתות א'-ד', בשיטת לימוד רב תחומית ועידוד למידה עצמאית. השר הפתיע את התלמידים בכיתות השונות במהלך השיעור ושוחח עמם על נושאים שבחרו בעצמם. את הסיור ליוו מנהלת בית הספר שירלי רוסמן, היועצת החינוכית וכן ראש עיריית הרצליה משה פדלון וחבר מועצת העיר צבי וייס.

"חלק משגרת עבודתו של שר, בטח שר חינוך, זה ביקורים", אמר פרץ, "ירידה לשטח, התרשמות על העשייה מקרוב. ביקורי פתע הם כלי מצוין עוד יותר על מנת לדעת מה מצב בית הספר. ככה לא מספיקים לקנות שטיחים חדשים או לסדר את הגינה ורואים את המציאות כפי שהיא. פגשתי פה צוות חינוכי מסור ורתום, מנהלת בית ספר שמובילה את המקום להישגים, מורים ומורות נפלאים ותלמידים עם ברק בעיניים שבאים ללמוד בחדווה. סיכמתי עם ראש העיר להיפגש לישיבת עבודה מסודרת ולא אקראית על הצרכים של מערכת החינוך בעיר".

פדלון אמר: "אני שמח על ביקור השר ועל המעורבות שמגלה משרד החינוך בנעשה בשטח, בכוחות משותפים של משרד החינוך והרשות המקומית, נביא את הדור הבא להישגים והצלחות רבות".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר