בית הספר יוחנני. צילום עיריית הרצליה

דרושים מורים ומורות: ביוחנני מתכוננים לגידול במספר התלמידים בבית הספר

בהנהלת בית הספר מתכוננים כבר עכשיו לשנת הלימודים הבאה. לבית הספר חסרה בשנת הלימודים הנוכחית גם מורה לאנגלית. יו"ר ועד ההורים מספרת על הרוח החדשה שהביאה איתה המנהלת עינת בן נאים

פורסם בתאריך: 14.1.20 08:32

מכירים נשות ואנשי חינוך מלאי השראה? בבית הספר היסודי יוחנני בהרצליה נערכים כבר לשנת הלימודים הבאה תשפ"א ומחפשים מחנכים ומחנכות. במודעת דרושים שמשותפת ברשת, נכתב כי ליוחנני, "בית ספר קהילתי, משפחתי ואוהב, דרושים אנשי חינוך, אנשים עם ברק ותשוקה בעיניים, יכולת עבודה בצוות, יצירתיות, אחריות, גמישות, אהבה לילדים ואנשים". לצומת השרון נודע שהמחנכים והמחנכות דרושים בכמה שכבות שונות בבית הספר, וכן כי לבית הספר חסרה בשנת הלימודים הנוכחית גם מורה לאנגלית.

השנה התחילה את דרכה בבית הספר המנהלת עינת בן נאים שהחליפה את נירה אלפן, שניהלה את בית הספר במשך שבע שנים. יו"ר הנהגת ההורים החדשה של בית הספר היא מיכל לוי-סוכר, בת 38, שבתה הבכורה עמית לומדת בכיתה ד' בבית הספר. "יש לנו מנהלת חדשה עינת בן נאים שעושה רושם נפלא ואנחנו ממש שמחים שהיא הגיעה והיא משב רוח רענן לבית הספר", אומרת לוי-סוכר, "יש לה הרבה אנרגיות והיא חושבת בצורה מאוד חיובית. במקום להתרכז בבעיות והקשיים היא חושבת איך פותרים את זה וגורמים לדברים לקרות. יש שיתוף פעולה נפלא בין המנהלת להורים. אנחנו לאט לאט מכירים אותה ומנסים לעזור לה לה להיכנס לעניינים".

היא מחפשת מורים ומורות חדשים.

"בית הספר נמצא כל הזמן במגמת גדילה בעקבות גדילת השכונה, שיש בה גם לא מעט פרויקטים של תמ"א. השכבות הנמוכות מונות כבר היום ארבע כיתות כל אחת, כשבכיתות ה'-ו' יש שלוש. ייאמר לזכות המנהלת שהיא לא שומרת את האינפורמציה הזאת לעצמה ומחכה לרגע האחרון כמו שדברים נעשו בעבר, אלא כבר החלה בחיפוש מורים ומורות, פרסמה שהיא מחפשת וביקשה מההורים לשתף. היא מנסה כבר מעכשיו להתכונן לזה כמו שצריך. אני מקווה שבעקבות הרוח החדשה שהמנהלת הכניסה לבית הספר יבואו מורים חדשים וטובים".

בתוך כך יתחיל ביום שישי הקרוב בבית הספר פרויקט "שישי רגלי", לצעידה משותפת של הילדים אל בית הספר, יוזמה של אחת האימהות הדס גלבוע שקודמה יחד עם רכזת הקהילה דורין קלמן ובעזרת מורל כרמי ותמר גורן שבצוות הפרויקט. "הפרויקט מכוון לכלל התלמידים בבית הספר שיתרכזו בשעה 7:30 בגינת אשרמן או בגינת שטורמן/העליה השנייה ובשעה 7:45 יצעדו יחד ברגל לבית הספר בליווי הורים וזוג תלמידים משכבת ה'", מספרת לוי-סוכר, "המטרה היא להפחית את השימוש בכלי רכב, נוותר גם על שירות נשק וסע שמפעילים הורים מתנדבים, הכל כדי לעודד אותם ללכת ברגל".

עוד היא מספרת שלפני כשבוע וחצי עברו הצהרונים בבתי הספר לכלים רב-פעמיים, בעקבות פיילוט שהיה באחת מכיתות א' בבית הספר. "כל ילד מקבל קופסה וסכו"ם רב פעמיים שאותם הוא לוקח הביתה ושוטף אותם ומחזיר איתו למחרת", אומרת לוי-סוכר, "עוד ביטוי למשב הרוח הרענן בבית הספר הן ההפסקות הפעילות – הן רבות יותר משנים קודמות, עשירות, ססגוניות ושמחות מאוד ותמיד יש ריקודים. יש גם ריהוט חדש במתחם שכבת א', מעין לוחות פעילות קבועים בשפה ובחשבון, ושולחנות יפים ומדבקות צבעוניות. גם אתר בית הספר חדש ומתחדש ויש בו את יומן הפעילויות, והמידע נגיש להורים אונליין בניגוד לעבר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. דודי ניסים מורה ואבא לילדים במשרד החנון

    המנהלת עושה רושם…אנחנו עוזרים לה להשתלב….
    חחח …. ככה זה נראה… הבנתם מי המנהל האמיתי?
    "עולם הפוך ראיתי אנשים גדולים למטה ואנשים קטנים למעלה."

  2. חשיפה: מחסור של כמעט 100 מורים בבתי הספר בהרצליה. הרשימה המלאה - רמי ברכה - חדשות טכנולוגיה

    […] גם על הרצליה לא פסח המחסור במורים במוסדות החינוך לשנת הלימודים הבאה תשפ"א. בבתי הספר היסודיים חסרים 18 מורים למקצועות השונים ו-37 מחנכים, בבתי הספר העל יסודיים חסרים 38 מורים למקצועות שונים ובסך הכל 93 מורים חסרים בכל בתי הספר בעיר. במוסדות החינוך בעיר כבר החלו בגיוס מורים לשנה הבאה, למשל ביוחנני כפי שפורסם לראשונה בצומת השרון. […]

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר