חטיבת הנגיד בהרצליה. צילום עזרא לוי
חטיבת הנגיד. צילום עזרא לוי

אחרי 30 שנה: נבחרת הכדוריד של תיכון הראשונים תפורק וההורים בחטיבת הנגיד בלחץ

בוגרי כיתת הספורט בחטיבה עלו עד היום אוטומטית לתיכון הראשונים כדי לקחת חלק בנבחרת וההורים והתלמידים נמצאים עכשיו במצב של חוסר ודאות. העירייה ביטלה פגישה עם ההורים שעות ספורות לפני המועד שנקבע

פורסם בתאריך: 18.2.20 08:03

הורי תלמידי כיתה ט' בחטיבת הביניים הנגיד בהרצליה התבשרו במוצאי שבת כי הנהלת תיכון הראשונים – התיכון שאליו עולים אוטומטית תלמידי כיתות הספורט בחטיבה – החליטה, לאחר יותר מ-30 שנה, שלא לקיים נבחרת כדוריד בבית הספר בשנת הלימודים הבאה. בעקבות זאת נקבעה היום (שלישי) בשעה 19:30, בתיכון חדש, פגישה עם מנהל אגף החינוך בעירייה ד"ר יעקב נחום, מנהל תיכון חדש יהונתן אורון ומאמן קבוצת הכדוריד בבני הרצליה. הסיבה, ככל הנראה, היא הכוונה לקיים את נבחרת הכדוריד בתיכון חדש. עם זאת, בשעות הצהריים, שעות ספורות לפני הפגישה, ולאחר פרסום הידיעה לראשונה בצומת השרון, הודיעה העירייה על ביטול הפגישה. "העירייה ביקשה לבחון היבטים נוספים של הנושא ולכן הפגישה לא בוטלה – אלא נדחתה ותתקיים במועד אחר", מסרה העירייה אך מועד חדש לא נקבע.

בהודעה שנשלחה להורים לפני ביטול הפגישה נכתב: "הורים יקרים שלום רב, הנהלת תיכון ראשונים החליטה כי בשנת הלימודים הבאה לא תתקיים נבחרת כדור יד בבית הספר. מאחר ולרשות המקומית יש עניין להמשיך את שיתופי הפעולה הספורטיביים בתחום הכדור יד עם בני הרצליה, הנכם מוזמנים למפגש עדכון ושיח בעתידה של נבחרת בתיה"ס בכדור יד. המפגש יתקיים בתיכון חדש, ביום ג', 18.2.2020 בשעה 19:30 בנוכחות מאמן קבוצת הכדוריד בבני הרצליה מנהל אגף החינוך ומנהל תיכון חדש".

מתוך פוסט שהעלתה מנהלת תיכון הראשונים סיגל דוד בדצמבר

בחטיבת הנגיד יש כיתת ספורט בכל שכבה, ובכל כיתה כ-30 תלמידים ותלמידות שרובם משחקים בנבחרת הכדוריד של בית הספר, כל שכבה בליגה משלה בהתאם לגיל. עד כה, במשך כ-20 שנה, תלמידי כיתת ספורט בשכבת ט' בחטיבת הנגיד התקבלו בסוף השנה באופן אוטומטי ללימודים בתיכון הראשונים והשתלבו בנבחרת הכדוריד הבית ספרית. עד לפני כמה שנים הם גם היו משתלבים בכיתת בספורט שהיתה בתיכון הראשונים אך היא בוטלה והתלמידים התפזרו בכיתות ולמדו במגמות השונות.

בקרב הורי תלמידי כיתת הספורט בנגיד יש חשש מההחלטה שלא לקיים נבחרת כדוריד בתיכון הראשונים, שנפלה עליהם פתאום, כחודש לפני ההרשמה לתיכונים. הם חוששים, בין השאר, כי לא תהיה המשכיות לנבחרת הכדוריד ושהדבר עלול להביא לפירוק כיתות הספורט בחטיבה. הם מספרים שהבינו שמנהל תיכון חדש מאוד מעוניין לקבל את כיתת הספורט, אך הם נמצאים במצב של חוסר ודאות ובלבול וכי יש ביניהם רבים המעדיפים כי ילדיהם ילמדו בתיכון הראשונים, כפי שהובטח להם.

אם אכן יוחלט על מעבר תלמידי כיתת הספורט בנגיד לתיכון חדש במקום לראשונים, אומרים ההורים, הם מתכוונים לדרוש שכל התלמידים ילמדו יחד באותה הכיתה תוך שהם מקבלים תמיכה ומתחשבים בהם במבחנים ובפעילויות בית הספר השונות.

תגובת עיריית הרצליה תובא כשתתקבל.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר