מצעד החיים. צילום AP
מצעד החיים. צילום AP

בגלל הקורונה: בוטלה המשלחת לפולין של תיכון חדש ולא ברור אם תצא השנה

"הוצאת משלחות הוא תהליך מאוד מורכב הן מבחינה לוגיסטית והן מבחינת זמנים בגלל מועדי בחינות הבגרות", אומרת יו"ר הנהגת בית הספר. גורם בתיכון: "לא ברור אם המשלחת תצא במועד אחר"

פורסם בתאריך: 27.2.20 13:36

בעקבות הודעת משרד החינוך שלשום על ביטול משלחות בתי הספר לפולין בוטלה גם המשלחת של תיכון חדש בהרצליה שהיתה אמורה לצאת ב-24 במרץ בהשתתפות 116 תלמידים.

בהודעה שפרסם משרד החינוך נכתב: "בהתאם להנחיית משרד הבריאות והערכת מצב נוספת שנערכה בעניין המסעות לפולין: יבוטל סבב החורף. בהתאם להנחיית משרד הבריאות, ובעקבות הערכת מצב שהתקיימה עם הגורמים המקצועיים הרלוונטיים במל"ל, הוחלט לבטל את כל המסעות לפולין שצפויים היו לצאת בסבב חורף הנוכחי. סבב זה מסתיים בסוף מרץ 2020. הודעה זו מצטרפת להחלטה על ביטול המשלחות מהתאריכים ה-23.2.2020 עד ה-4.3.2020. לנוכח זאת, ייבחן המשרד מתן מענים למועדים חלופיים, ובכלל זה לתלמידי י"ב, זאת בהתאמה לאילוצים השונים".

יו"ר הנהגת ההורים בתיכון חדש הדר לוסטיג אמרה: "משרד החינוך ביטל את המשלחות לפולין לאלתר בשל מגפת הקורונה בעולם. התלמידים שהיו אמורים לצאת למסע מאוד מאוכזבים מביטול הנסיעה. אני לא יודעת אם יצליחו להוציא משלחות במועד מאוחר יותר כי הוצאת משלחות הוא תהליך מאוד מורכב הן מבחינה לוגיסטית והן מבחינת זמנים בגלל מועדי בחינות הבגרות. כולנו תקווה כי אם יפחת הסיכון הבריאותי יצליחו, עם כל המורכבות שבדבר, להוציא את המשלחת לפני סיום השנה".

גורמים בבית הספר אישרו כי המשלחת לפולין בוטלה ואמרו כי לא ברור כעת אם המשלחת תצא במועד אחר והם יצטרכו לבדוק משמעויות מול מינהלת פולין. "יש אכזבה אבל זו המציאות, אנחנו בעיצומם של שני טיולים שנתיים כרגע. נתעסק עם פולין בשבוע הבא אם יהיה בכלל במה להתעסק", אמרו.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר