תיכון הנדסאים בהרצליה. צילום: ניר קידר
תיכון הנדסאים בהרצליה. צילום: ניר קידר

למרות החלטת הממשלה: תלמידי י"א וי"ב בהרצליה לא יחזרו ללימודים ביום ראשון

מנכ"ל העירייה: "הממשלה הודיעה על חזרתם ללימודים של כיתות י"א-י"ב רק ברגע האחרון, החלטה שאינה מציאותית ובלתי אפשרית". ראש העירייה פדלון: "נדחה את חזרתם של תלמידי י"א ו-י"ב להמשך השבוע הקרוב"

פורסם בתאריך: 1.5.20 14:37

למרות החלטת הממשלה מהיום (שישי) להחזיר ביום ראשון את תלמידי כיתות א'-ג' ואת תלמידי כיתות י"א י"ב ללימודים, תלמידי י"א י"ב בהרצליה לא יחזרו ללימודים ביום ראשון אלא רק בהמשך השבוע. כך הודיעה העירייה.

ראש העירייה משה פדלון: "עיריית הרצליה נערכה מבעוד מועד לקראת פתיחת הלימודים בגני הילדים וכיתות א'-ג', על פי המתווה שקבע השבוע משרד החינוך. למרות ההשקעה הלוגיסטית האדירה בפתיחה המחודשת של הגנים והכנתם המלאה עם הצוותים וכל הציוד הנידרש, הודיעה הממשלה שלא נוכל לפתוח כבר בראשון. לעומת זאת, רק לפני דקות אחדות, בצהרי שישי, הודיעה הממשלה על חזרתם ללימודים של כיתות י"א-י"ב, זאת בניגוד למתווה שהסתמן עד כה. לכן, בכדי להיות מוכנים כראוי, ולא לסכן את בריאותם של המורים והתלמידים דוחה העירייה חזרתם להמשך השבוע הקרוב".

מנכ"ל העירייה, יהודה בן עזרא, מסר "כבר מהשבוע שעבר הכנו את הגנים וכיתות א'-ג' לקראת החזרה ללימודים, לפי המתווה. הממשלה שינתה את המתווה ורק ברגע האחרון הודיעה על חזרתם ללימודים גם של כיתות י"א-י"ב, החלטה שאינה מציאותית ובלתי אפשרית בכל הקשור להכנת המוסדות ומיגונם בפני הקורונה. התארגנות זו תתבצע בימים הקרובים ובהמשך השבוע נוכל לאפשר לאפשר סביבת לימודים מוגנת גם לצוותי החינוך וגם לתלמידים שבכיתות י"א-י"ב".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר