שמרטפייה בבית ספר. צילום עיריית הרצליה

עד שהגנים יפתחו: העירייה מפעילה שמרטפיות לילדי צוותי ההוראה

את השמרטפיות מפעילות סייעות עירוניות והן מיועדות לילדים של צוותי ההוראה בגילים 7-3 ומופעלות בבתי הספר שבהם עובדים ההורים

פורסם בתאריך: 5.5.20 11:35

עיריית הרצליה פתחה אתמול שמרטפיות לילדי צוותי ההוראה שחזרו השבוע ללמד בבתי הספר בעיר. את השמרטפיות מפעילות סייעות עירוניות והן מיועדות לילדים של צוותי ההוראה בגילים 7-3 והן מופעלות בבתי הספר שבהם עובדים ההורים, בשעות 13:00-8:00, ועד לפתיחת גני הילדים בעיר בשבוע הבא.

"לעובדים רבים במערכת החינוך העירונית יש ילדים קטנים ובעירייה הבינו כי כאשר גני הילדים עדיין אינם פועלים יש לפתוח שמרטפיות ייעודיות שיאפשרו לצוותי ההוראה לחזור לעבודה בלי לעסוק בחיפוש נואש אחר פתרונות", מסרה העירייה, "כל עובד הוראה המביא את ילדו לשמרטפייה ממלא הצהרת בריאות ומבצע מדידת חום בבוקר לפני ההגעה. המסגרות החינוכיות ינוהלו תוך הקפדה על כללי ההיגיינה, שימוש באמצעי המיגון המסופקים על ידי העירייה, שמירה על הנחיות משרד הבריאות ועמידה בדרישות התו הסגול".

ראש העירייה משה פדלון: "מיד כשהבנו את הבעיה של עובדי הוראה רבים שרוצים לחזור ללמד אבל אין להם פתרון לילדיהם הקטנים, התגייסנו במהירות ואני שמח, שעם הכוחות העירוניים המצוינים שלנו, אנו יכולים לעזור להם".

מ"מ וסגנית ראש העירייה הממונה על החינוך, איה פרישקולניק, אמרה: "אני גאה בהתגייסות כלל המעורבים, בהובלתו של ראש העיר משה פדלון, אשר מוכיחה פעם נוספת כי החינוך בהרצליה עומד בראש סדר העדיפויות".

מנכ"ל העירייה יהודה בן עזרא: "עיריית הרצליה מוקירה את מסירותם ומקצועיותם של עובדי ההוראה ורואה חשיבות בחזרתם לעבודה כמנוף לחזרת המשק בכללו לפעילות מחודשת".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר