צילום אילוסטרציה אייל טואג
צילום אילוסטרציה אייל טואג

עיריית הרצליה: "בשלב זה לא יפתחו צהרונים, אנו שוקדים בשעות האלו על בחינת כל האפשרויות"

כך מסרה העירייה בתגובה לעצומה שפורסמה הבוקר הקוראת לעירייה לפתוח את הצהרונים ובמקביל לדאוג לפתרון עבור ילדי הגנים במחצית השבוע שבה לא יגיעו לגנים, החל מיום ראשון הקרוב

פורסם בתאריך: 7.5.20 12:29

עיריית הרצליה לא מתכוונת לפתוח בשלב זה את צהרוני גני הילדים בעיר. כך מסרה העירייה בתגובה לצומת השרון, בעקבות פרסום עצומה אינטרנטית הבוקר הקוראת לעירייה לפתוח את הצהרונים ובמקביל לדאוג לפתרון עבור ילדי הגנים במחצית השבוע שבה לא יגיעו לגנים, החל מיום ראשון הקרוב.

"עיריית הרצליה פועלת על פי הנחיות הממשלה", מסרה העירייה בתגובה, "בשלב זה, על פי המתווה (שפורסם רק באמצעי התקשורת) מסתמן כי אושרו צהרונים לרשויות בדירוג סוציו אקונומי 5-1. לכן, בשלב זה, לא יפתחו צהרונים. בנוסף ניצבת מול הרשויות בעייה בשל העובדה כי מתווה הגנים בנויי על קפסולות, רק לשעות הבוקר, ואין הלימה עם הרכב הצהרון. אנו שוקדים בשעות האלו על בחינת כל האפשרויות".

הבוקר, כאמור, פורסמה עצומה הקוראת לעירייה לפתוח את הצהרונים בגני הילדים, בעקבות פרסום אתמול בעיתון כלכליסט לפיו שר האוצר משה כחלון והשרה לשיוויון חברתי גילה גמליאל סיכמו על העברת תקציב לרשויות כדי להפעיל את המסגרות הנוספות. "בהמשך להחלטת שר האוצר אנחנו קוראים לעיריית הרצליה להיערך באופן מיידי לפתיחת צהרוני הגנים וכל המשתמע מן ההסכמות שהגיע אליהן שר האוצר, כולל שבוע לימודים מלא לכל ילד", נכתב בעצומה.

לפי הפרסום בכלכליסט "הממשלה תתקצב ב-250 מיליון שקל רשויות שיפתחו מסגרות גן נוספות לילדים בגילאי 6-3 ובכך יאפשרו ליותר ילדים ללמוד כל השבוע". עוד נכתב כי "הפתרון תלוי ביכולת של הרשויות המקומיות להקים ולהפעיל כל כך הרבה גנים תוך זמן קצר, וסביר שההערכות תהיה הדרגתית ותמשך לא מעט זמן. כן יוקצבו 200 מיליון שקל להפעלת צהרונים בגילאי 6-3 שיועברו באמצעות משרד החינוך".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר