צילום אילוסטרציה

הרצליה לא מתכוונת לחדש את הלימודים לתלמידי כיתות ד'-י' במתווה המצומצם

"מתווה החזרה לכיתות ד'-י' שפורסם אתמול לא רק שאינו מועיל לכיתות אלו, אלא גם צפוי לפגוע קשות במתווה הפעילות העדין ממילא של כיתות א'-ג'", כתבו ראשי הערים מפורום ה-15 בהחלטה עליה חתום גם ראש העירייה פדלון

פורסם בתאריך: 12.5.20 18:40

עיריית הרצליה לא מתכוונת לפתוח בשבוע הבא את הלימודים לתלמידי כיתות ד'-י' לפי המתווה המצומצם עליו החליט משרד החינוך של לימודים במשך יום או יומיים. כך לפי החלטה שהתקבלה במליאת ראשי הערים של פורום ה-15 היום. "אנו סבורים כי מתווה החזרה לכיתות ד'-י' שפורסם אתמול (שני) וכולל בין היתר ימי לימוד לסירוגין, לא רק שאינו מועיל לכיתות אלו, אלא גם צפוי לפגוע קשות במתווה הפעילות העדין ממילא של כיתות א'-ג'. אנו דוחים מתווה זה מניה וביה", כתבו ראשי הערים במסמך עליו חתום גם ראש עיריית הרצליה משה פדלון.

עוד נכתב: "אנו קוראים לממשלה להפסיק את עיסוקה התכוף בקידום מתווים שונים ומשונים להפעלה של חלקים כאלה ואחרים של מערכת החינוך, ובמקום זה לשבת עמנו ולגבש יחדיו תכנית מסודרת להפעלה מלאה של מערכת החינוך והחזרתה לשגרת עבודה רגילה ככל האפשר, תוך צמצום המגבלות הקיימות. כל עוד משרד החינוך אינו נענה לבקשותינו הנ"ל, הוחלט פה אחד שלא נרחיב את הפעלת מערכת החינוך מעבר לשכבות הגיל שהופעלו עד כה. לצורך ההבהרה, ולמען הסר כל ספק יודגש, כי כיתות ד' עד י' לא תוחזרנה לפעילות במערכת החינוך העירונית של ערי פורום ה-15 ,וזאת עד להודעה חדשה. לעומתן, כיתות הגן, כיתות א'-ג', כיתות יא'-יב' שכבר פועלות – תמשכנה בפעילותן".

עוד דרשו ראשי הערים בין השאר שכל מדיניות ו/או מתווה חדש בתחום החינוך יגובשו בשיתוף ובהתייעצות מקצועית מוקדמת ומלאה עם השלטון המקומי, שלא להפעיל מתווה חדש או שכבת גיל חדשה במערכת החינוך, ללא שניתנה לרשויות המקומיות מסגרת זמנים סבירה של שלושה ימי עבודה מלאים לפחות כדי להתארגן וכן שכל הוצאה נוספת שנגרמת לרשויות בתחום החינוך כתוצאה ממשבר הקורונה, תקבל שיפוי מלא מהממשלה.

על ההחלטה חתומים גם ראשי הערים של כפר סבא, תל אביב, ראשון-לציון, פתח תקוה, אשדוד, נתניה, חולון, רמת גן, רחובות, חדרה, רעננה, גבעתיים, רמת השרון, חיפה ובאר שבע.

תגובת משרד החינוך תובא אם תתקבל.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. [email protected]

    בהולנד כיתות בית הספר העממי א' – ז' חולקו לשלושה מחזורים והילדים הולכים ללימודים יומיים בשבוע לימי לימודים מלאים. שעת תחילת וסיום יום הלימודים נקבעת ע"פ שכבת הגיל וכל שכבה מגיעה ומסיימת בהפרש של רבע שעה מקודמתה את יום הלימודים.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר