חוזרים ללימודים צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
חוזרים ללימודים צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

"גם ההורים יוכלו לחזור לשגרת העבודה". מי חוזר ומתי, כל הפרטים על החזרה ללימודים בהרצליה

תלמידי ד'-י' יחזרו בשלישי, תלמידי הגנים וכיתות א'-ג' יחזרו ללמוד ביום ראשון במתכונת מלאה. גם הצהרונים חוזרים בשבוע הבא לפעילות מלאה

פורסם בתאריך: 16.5.20 18:30

לאחר חופשה כפויה של חודשיים בעקבות התפשטות נגיף הקורונה חוזרים אלפי תלמידים בהרצליה ללימודים בשבוע הבא.

ביום ראשון יחזרו ללימודים במתכונת מלאה, ללא פיצול לקבוצות, ילדי הגנים, תלמידי כיתות א'-ג', תלמידי כיתות י"א-י"ב, ותלמידי החינוך המיוחד. גם צהרוני בתי הספר יחזרו לפעול ביום ראשון, צהרוני הגנים החל מיום שני. תלמידי כיתות ד'-י' יחזרו ללימודים ביום שלישי, "זאת בשל הצורך בהתארגנות מתאימה של מערכת החינוך העירונית לקליטתם מחדש", לשון הודעת העירייה.

תלמידי כיתות א'-ג', נזכיר, חזרו ללימודים כבר לפני שבועיים לאחר שחולקו לקבוצות למידה של לא יותר מ-18 תלמידים בכיתה וכעת יחזרו כאמור למתכונת לימודים מלאה, כמו גם ילדי הגנים שגם הם חולקו לקבוצות ולמדו ברוטציה במשך מחצית השבוע.

ביום חמישי אישר ראש הממשלה בנימין נתניהו את המתווה להחזרת מערכת החינוך לפעילות מלאה, באזורים שאינם נחשבים למוקדי תחלואה של נגיף הקורונה. לפי המתווה, התלמידים מחוייבים לעטות מסכות בשטחים הפתוחים של מוסדות החינוך במהלך ההפסקות, יש חובת עטיית מסכות בשיעורים מכיתה ד' עד י"ב, שמירה על היגיינה והצגת הצהרות בריאות בכניסה למוסד הלימודי. הלימודים ייערכו במרחבים המאפשרים מרחק של שני מטרים בין התלמידים, לצד הפסקות אוכל בריחוק וכן יציאה מדורגת להפסקות.

"חזרת הגנים, הצהרונים והיסודי לימים מלאים תאפשר גם להורים לחזור לשגרת העבודה", אומר ראש עיריית הרצליה משה פדלון, "עדיין נדרשות התאמות בכיתות של חטיבות הביניים והתיכונים על מנת להבטיח את בריאותם של התלמידים ולכן נדרשים לנו עוד יומיים להתארגנות שתאפשר חזרה בטוחה ונעימה ללימודים".

מנכ"ל העירייה יהודה בן עזרא: "אני מודה לכל הצוותים החינוכיים והתפעוליים בעירייה שעושים לילות כימים על מנת להניע את המערכת ולהחזירה לשיגרה מלאה ובטוחה".

סגנית ראש העירייה והאחראית על תיק החינוך, איה פרישקולניק: "אני מברכת את כל הילדים והתלמידים שחוזרים סוף סוף אל הגנים ובתי הספר ומודה למורים ולמנהלים שהיו שם בשבילם לאורך כל תקופת הסגר ומאחלת לכולם המשך לימודים מוצלח".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר