הפקק סמוך לבית הספר אופק

הפקק שהפך לסיוט של תלמידי החינוך המיוחד: "הילדים משתוללים ברכבים ודופקים את הראש בכל מקום" (וידאו)

תלמידי בית הספר אופק בהרצליה, אוטיסטים ובעלי מוגבלות שכלית, נאלצים לעבור את הסיוט הזה בכל בוקר מחדש: צליחת הפקק הענק ברחוב הצר המוביל לבית הספר שיכולה לקחת גם שעה. העירייה: "התלונה תבדק"

פורסם בתאריך: 19.5.20 08:30

עשרות תלמידי בית הספר לחינוך מיוחד אופק בהרצליה, ילדים שאובחנו על הרצף האוטיסטי או בעלי מוגבלות שכלית והתפתחותית, המגיעים לבית הספר בהסעות ייעודיות, נאלצים לעבור מדי בוקר חוויה קשה. שינוי שעת הפתיחה של בית הספר, מ-7:35 ל-7:45, גורמת להיווצרות פקק ענק ברחובות החד סטריים בר אילן ושמאי המובילים לבית הספר, שנמשך לעיתים גם יותר מ-45 דקות. הילדים מתקשים להכיל את ההמתנה הארוכה ועבורם הפקק הארוך הוא סיוט מתמשך של דקות ארוכות.

אחת המלוות בהסעות מספרת: "אתה מגיע לאזור בית הספר בשעה 7:30 ופשוט נעמד בפקק שלא זז. זה צוואר בקבוק ויכולה גם לעבור שעה עד שישתחרר. רק כשסוגרים את השערים ומתחיל יום הלימודים התנועה מתחילה לזרום. כשאתה מגיע לפקק והרכב עומד 50-40 דקות לילד כבר אין סבלנות והוא משתולל וצורח. אני מנסה להרגיע אותו אבל זה ילד אוטיסט. זה לא שלמלווים יש הכשרה טיפולית. אין לנו את כל הכלים של חינוך מיוחד. עכשיו כשפותחים את הגנים במתכונת מלאה זה הולך להיות מטורף עוד יותר, כי יש גנים בסמוך. תוסיף הורים שמגיעים לשים ילדים בגן שנפתח בשבע וחצי ותקבל מלחמה".

הפקק הזה גם לא קל לנהגים האחרים ולתושבי האזור וגורם לא אחת לצפירות גסות, צעקות ועימותים בין נהגים. "זה סיר לחץ כל בוקר וכל צהריים", מסביר נהג מונית שמסיע מדי בוקר ילדים לבית הספר. "פעם היו פותחים ב-7:35 אז היה פחות קשה. עכשיו הם פותחים את השער ברבע לשמונה וההסעות מגיעות ב-7:30. הילדים משתוללים ברכבים ודופקים את הראש בכל מקום. הנהגים לחוצים ולא מפסיקים לצפור. זה יכול להגיע למכות. לדעתי לעירייה לא אכפת. אם אני לא אמור להביא לשם ילד, מי היה נכנס לכביש הזה בשעות האלה. זה טירוף. וגם מי שגר באזור לא יכול לצאת מהחנייה עד שלא יגמר הפקק הזה. ממה שהבנתי התלוננו לא פעם אחת".

תגובת העירייה: "התלונה הועברה ותבדק על ידי גורמי התנועה והפיקוח המקצועיים בעירייה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. ג

    בתיקשורת יש הגזמות כתבתם שהילדים האוטיסטים מיתפרעים ראינו את הסירטון ולא היה שום היתפרעות יש פקקים בכל מקום יש פקקים צריך לחכות בסבלנות

  2. שירה

    התחלת יפה, וסיימת גרוע.. "יש לחכות בסבלנות "?
    תחכי את בסבלנות.. עד שלא תהיי בנעליי הילדים האלה, עדיף להיות בשקט..

  3. ר.

    כאמא לילד אוטיסט , אני מבינה לגמרי את הכתבה ואת התלונה , חובה לעשות משהו בנידון!!!!

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר