חטיבת הנגיד בהרצליה. צילום עזרא לוי
חטיבת הנגיד. צילום עזרא לוי

בלי מסכות בכיתות: הלימודים בכיתות ד'-י"ב בהרצליה מתחדשים

הלימודים היו אמורים להתחדש כבר אתמול, אך נדחו בהחלטת אגף החינוך בעירייה בשל הקושי ליישם את הנחיות משרד הבריאות, שכללו בין השאר עטיית מסכות בכיתות, בשל מזג האוויר הקיצוני

פורסם בתאריך: 19.5.20 16:45

הלימודים בכיתות ד'-י"ב בהרצליה מתחדשים הבוקר (רביעי) במתכונת מלאה. זאת לאחר שהיו אמורים להתחדש כבר אתמול, אך נדחו בהחלטת אגף החינוך בעירייה בשל הקושי ליישם את הנחיות משרד הבריאות, שכללו בין השאר עטיית מסכות בכיתות, בשל מזג האוויר הקיצוני.

אתמול (שלישי) כבר ביטל משרד החינוך את חובת עטיית המסיכות בכיתות כך שהשהיה בהן תהיה נוחה יותר. גם במרחב הציבורי מותר ללכת עד יום שישי ללא מסיכות בשל החום הכבד. הלימודים בהרצליה התקיימו אתמול במתכונת למידה מרחוק. בעירייה בירכו על כך שמשרד החינוך השכיל להבין שלא ניתן לעטות מסכה בתוך הכיתות בימי שרב. עם זאת, אמרו, היות וההחלטה החפוזה התקבלה רק באישון לילה ורוב ההורים והתלמידים לא נערכו להגעה, החליטו הנהלת העירייה ואגף החינוך, בעצה אחת עם הנהגת ההורים העירונית, שהלימודים אתמול יתקיימו מהבית.

מנכ"ל העירייה, יהודה בן עזרא, שהבטיח כי יבחן בכל יום מחדש את ההחלטה המתאימה בקשר לקיום יום הלימודים מסר אתמול: "בריאות הילדים היא שעומדת בראש ובראשונה לנגד עיננו. לא ניתן היה לקיים לימודים בשרב כשהפנים של הילדים חבושות – אני שמח שבזכות מחאתנו בנושא משרד הבריאות הפך החלטתו ולמרות השרב ניתן יהיה לחזור לכיתות כבר ממחר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. פישר ר.

    התלמידים לא שמים מסכות גם כשהם בחוץ.במיןחד כל התיכוניסתיים.
    בעיקר בנים.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר