צילום של שרה אבודרהם
צילום של שרה אבודרהם

ימי הסגר מבעד לעדשה: תערוכה ייחודית של תלמידי תיכון דור בהרצליה

צוות בית הספר השאיל לתלמידים את הציוד וליווה אותם במסגרת הפרויקט, שבו ניסו התלמידים להעביר את תחושת הבידוד החברתי שנכפה עליהם. התוצאות מוצגות בימים אלה בתיכון

פורסם בתאריך: 13.6.20 17:53

תלמידים בשכבת י' בתיכון דור בהרצליה, חברים בקבוצת הצילום של בית הספר, מציגים בימים אלה, בתיכון, תערוכת צילומים שיצרו בימי הסגר בתקופת הקורונה. התלמידים צילמו את הסביבה הקרובה אליהם וניסו להעביר, מבעד לעדשות המצלמה, את הבידוד החברתי שנכפה עליהם.

"בזמן שתיכון דור, ומערכת החינוך בכללותה, החלו להפעיל את מערך הלמידה מרחוק, חשבו צוותי החינוך בבית הספר כיצד לתת לתלמידים אפשרות לביטוי אישי במסגרת החדשה שעברו ללמוד בה תוך מתן תוכן רלוונטי ומשמעות כמו גם הזדמנות להבעה יצירתית", מסרה עיריית הרצליה, "אחד הרעיונות שעלה היה פרויקט צילום שמתעד את ימי הסגר וחיי היומיום בתקופת הקורונה. לשם כך השאיל צוות התיכון לתלמידים את הציוד הנדרש, העביר להם מרחוק סדנת צילום כולל הנחיות והם גם ליוו אותם לאורך הצילומים. יחד עם התיעוד שיצרו, הפרויקט היווה גם הזדמנות להעמיק את תחושת החיבור לבית הספר, ויצר עוגן עבור התלמידים בתקופה שרב בה חוסר הוודאות".

צילום של משי זהבי

צילום של משי זהבי

צילום של אריאל אספריטו

צילום של אריאל אספריטו

צילום של נועה אפרים

צילום של נועה אפרים

ראש העירייה משה פדלון אמר כי "הפרויקט המרגש של תיכון דור הוא חלק מהליווי התומך והקשוב של מערכת החינוך העירונית בהרצליה, שעמדה לצד התלמידים ועודדה אותם להביע את תחושותיהם במגוון דרכים ואופנים". מממלאת מקום ראש העירייה וסגניתו, איה פרישקולניק, אמרה: "ימי הסגר היו תקופה מאתגרת שיצרה גם הזדמנות לפרוץ את גבולות השגרה ועוררה יצירתיות בקרב התלמידים וצוותי החינוך". מנכ"ל עיריית הרצליה יהודה בן עזרא אמר: "התערוכה היא ביטוי למסירות ולדאגה של מערכת החינוך העירונית שלנו, שגם בתקופת הקורונה לא הפסיקה לחפש יוזמות ודרכים כדי להקל על התלמידים עם כלים יצירתיים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר