בית ספר וולפסון. צילום עזרא לוי

התלמידים והצוות חזרו מבידוד. אז למה יש הורים מביה"ס וולפסון שעדיין לא שולחים את הילדים ללימודים?

17 תלמידים ושישה אנשי צוות מבית הספר נכנסו בשבוע שעבר לבידוד לאחר שאיש צוות נדבק בקורונה. אבל יש הורים שעדיין חוששים לשלוח את הילדים ללימודים. מנהל בית הספר הרב יוסף לוי: "יש מוסד חינוך שאין בו הורים שחוששים לשלוח את הילדים?"

פורסם בתאריך: 18.6.20 08:20

חלק מהורים לתלמידים בבית הספר החרדי וולפסון חוששים לשלוח את הילדים לבית הספר. זאת לאחר שבשבוע שעבר נכנסו לבידוד שישה אנשי צוות ו-17 תלמידים לאחר שאחד מאנשי הצוות שנדבק בקורונה לימד את אחת הכיתות בבית הספר ונפגש עם צוות המורים. ביום שני השבוע חזרו התלמידים ואנשי הצוות שנכנסו לבידוד לבית הספר, לאחר שכולם נבדקו ונמצאו שליליים.

ואולם, יש הורים שטוענים כי הם עדיין חוששים לשלוח את התלמידים לבית הספר. "גם אני כמו הורים רבים לא שולחים את הילדים לבית הספר", אומרת אחת האימהות. "זה בגלל שאנחנו חוששים שיש פה, בשכונת נווה עמל, הרבה אנשים שיש להם תסמינים והם לא נבדקים כדי לא להפסיד ימי עבודה".

אבא אחר אומר שיש שחוששים כי חלק מהמורים בבית הספר הם מבני ברק. "אני יודע מה אומרים על תושבי בני ברק, ואני בטוח שחלקם הגדול שומרים על הכללים, אבל אני אישית לא רגוע בכלל", הוא אומר, "החלטתי להשאיר את הילדים שלי בבית כי אני מעדיף שלא להסתכן, אם בגלל תושבי בני ברק ואם בגלל תושבים פה בהרצליה שלא שומרים על הכללים".

"אני נגד הסטיגמה של בני ברק", אומרת אם אחרת שגם היא לא שולחת את הילדים לבית הספר, "המציאות היא שבתל אביב ובמקומות אחרים של חילונים התחלואה לא קטנה יותר. אבל גם אני חששתי לשלוח את הילדים וחיכיתי לראות לאן זה יתפתח. אני שמחה שבבית הספר שמרו על הכללים כמו שצריך ואף אחד לא נדבק".

אז למה את לא שולחת את הילדים?

"הילדים שלי לא רוצים לחזור. הם קמים מאוחר, חוגגים, טוב להם אז למה שירצו לחזור?".

חבר מועצת העיר הרצליה, יו"ר סיעת גשר אלעד צדיקוב אומר: "בכלל בתי הספר אין מאה אחוזי הגעה, בייחוד בחינוך החרדי ששם יש יותר חשש. אני לא אומר שאין הורים שחוששים לשלוח את הילדים לבית הספר, אני אישית לא מכיר אותם, וגם אם יש אני אומר לך שזו לא תופעה גורפת. יכול להיות שהם יותר חוששים וחרדים וזה לגיטימי".

מנהל בית הספר וולפסון, הרב יוסף לוי, אומר: "יש מוסד חינוך שאין בו הורים שחוששים לשלוח את הילדים? אנחנו פועלים על פי הוראות משרד הבריאות ולשכת הבריאות המחוזית, הרופאה המחוזית והפיקוח של החינוך העצמאי ומנהל אגף החינוך, והכל מתפקד כמו שצריך".

כמה תלמידים לא הגיעו לבית ספר מאז שנודע שאיש צוות נדבק בקורונה?

"זוהי תשובתי ואין לי מה להוסיף".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר